4278
Sök

Volvo 940 ltt, EGR

Whatever :)
1 652 Inlägg
25 mars 2012
Trådstartare
Tjo,

Jo, undrar om min EGR, är detta något jag måste ha kvar efter jag hänger på MS ? Vad kan jag ta bort och vad måste finnas kvar, håller på just nu att fixa iordning blocket för borr etc etc.

230FK -96

TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser

1 758 Inlägg
25 mars 2012
Beror på hur du menar med måste. Den måste inte sitta där för att motorn ska fungera, men den måste sitta där för besiktningens skull. Men å andra sidan kan du egentligen inte besikta med MS heller, så...

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
25 mars 2012
ska det besiktas så ska den nog sitta där fylla sin miljöfunktion! har varken pulsair eller egr kvar på min maskin!

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

1 652 Inlägg
25 mars 2012
Trådstartare
okej okej, nej kom på tal på det förut när jag strippa blocket, för min far villa ha skiten som jag skruva av .. och då tänkte jag att jag kanske inte behövde de..

schnauz skrev:
Beror på hur du menar med måste. Den måste inte sitta där för att motorn ska fungera, men den måste sitta där för besiktningens skull. Men å andra sidan kan du egentligen inte besikta med MS heller, så...

1 652 Inlägg
25 mars 2012
Trådstartare
okej okej , men då är bilen bessad med allt original ?

NoFantasy skrev:
ska det besiktas så ska den nog sitta där fylla sin miljöfunktion! har varken pulsair eller egr kvar på min maskin!

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
25 mars 2012
XeptiQ skrev:

NoFantasy skrev:

Kör obes för säkerhetenskull!

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

1 652 Inlägg
26 mars 2012
Trådstartare
Haha okej, ja bilen vill ja ju besiktiga så blir väl att montera tillbaka allt innan smile

NoFantasy skrev:
XeptiQ skrev:

NoFantasy skrev:

Kör obes för säkerhetenskull!

Sök