Kan man kalla detta ett garagefynd?

tibbe Låt aldrig bilen stå still..
22 februari 2007 · 112 Inlägg

Dit vill jag fan va man kan spendera tid där...smile

Var inte FÖR optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
tobi
22 februari 2007 · 562 Inlägg

Omg!!!

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
Epitaph
22 februari 2007 · 835 Inlägg

Jäklar, för en riktig samlare så kan jag tänka mig att det där är en guldgruva! Porchen va ju inte i helt dåligt skick! tänk på alla originaldelar man kan sälja dyrt till samlare.....

twin_cam Smålänning
22 februari 2007 · 7 877 Inlägg

fyfan alltså! Och inredningen i den porschen va inte dåligt fin!

Hade det varit en själv som köpt det så hade man ju sålt allt som man inte ville ha och behållt godbitarna!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
niclas_swe bitter besserwisser
22 februari 2007 · 644 Inlägg

undrar hur många trådar det kommer att startas om detta.. vi är väl uppe i en 5 redan.
staten tog de flesta bilarna och auktionerade ut pga de flesta (nästan alla) var stulna runt om i europa. ett lager för organiserad brottslighet.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA
Niklas1987 NO
22 februari 2007 · 2 182 Inlägg

Fy fan vilken tur, det är ju min dröm som går i uppfyllelse hoss nån annan.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
22 februari 2007 · 545 Inlägg

jahaja, bara o grattulera!!smile

Två ord räcker, SAAB knäcker
BMW635_Robban
22 februari 2007 · 1 277 Inlägg

Lär ju vara stöldgods. En vanligt samlare hade ju inte direkt glömt av sitt livesverk att samla på sig sånna dyrgripar.

dusty Living in the fastlane
22 februari 2007 · 2 616 Inlägg

Cascade skrev:
Helt galet... har någon info om händelsen?

aftonbladet skrev lite om denna.

Founder
22 februari 2007 · 1 414 Inlägg

Detta står ju högst upp på sidan: "ok, so imagine you live in portugal and your moving house. you find a lovely farm house set in a decent plot of land. the place has been empty for 15 years!

whilst exploring your new property you find a large barn in the trees. the door is padlocked shut and its all rusted solid. so you grind the padlock open........."

Killen köpte alltså en gård som stått tom i 15 år o hittade detta på gården han köpt...

Hoppas han gör ett museum utav stället smile hade varit kul att gå o titta... skulle kunna lika Svedinos bil och flygmuseum utanför falkenberg...

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Murvald Knegare
22 februari 2007 · 718 Inlägg

Sitter och tittar lite nu och då på bilderna..

Kan man annat än bli avis?tongue

William 2009-02-20
Persson
22 februari 2007 · 43 Inlägg

tror bilderna togs 1 månad innan dom släpptes. och på nån bild (vet ej om dom finns här) kan man se bärgare utanför. tror alla är är flyttade / sålda.

staddman Alusvets
22 februari 2007 · 38 Inlägg

Hmmm, jobbe kompis köpte en gammal gård o hittade fem traktorer från tidigt 1900tal.Värda massa pengar. Vissa har flax. Men vilka bilar då!!!

Saab T5man har talat
camaro67 Meister
22 februari 2007 · 6 763 Inlägg

Gården blev lite billigare iaf. Men om bilarna var stulna va de ju inte så kul. en del kul bilar fanns de ju iaf, inte alla dock.

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Turbo_Diezel
22 februari 2007 · 93 Inlägg

haha vilket fynd !!

Malmoe SSS -12
22 februari 2007 · 3 217 Inlägg

Åtskilliga miljoner i den ladan big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang