Ovanlig peugeot något som vet mera?

w124diesel
10 april 2012 ·

Vi har en rätt ovanlig peugeot i byn vad jag har hört så tillverkades 5 stycken till LKAB. Mera vet jag inte tror vi har haft den i byn ca 10 år. Något som vet något om bilen och vad den kan vara värd?

Bästa bilden jag kunde ta var rätt mycket snö cool
https://www1.garaget.org/gallery/images/176/175617/175617-e76a4b045cb87f11c36696a076db2104.jpg

alexander87
10 april 2012 · 171 Inlägg

404 heter modellen om du menar bilen längst in i bilden..

hotrodder Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
10 april 2012 · 1 594 Inlägg

Bara 5 st? Glöm det direkt och googla "peugeot 404 pick up" Finns kanske inte så många här i Sverige men bla. Afrika är nerlusade med dessa.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
alexander87
10 april 2012 · 171 Inlägg

hotrodder skrev:
Bara 5 st? Glöm det direkt och googla "peugeot 404 pick up" Finns kanske inte så många här i Sverige men bla. Afrika är nerlusade med dessa.

har för mig att jag läst nån stans om just om denna bil..å det var nåt specialt med den...men kommer inte ihåg vad..kanske därför bara 5st av denna i sverige..wink

hotrodder Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
10 april 2012 · 1 594 Inlägg

alexander87 skrev:

hotrodder skrev:
Bara 5 st? Glöm det direkt och googla "peugeot 404 pick up" Finns kanske inte så många här i Sverige men bla. Afrika är nerlusade med dessa.

har för mig att jag läst nån stans om just om denna bil..å det var nåt specialt med den...men kommer inte ihåg vad..kanske därför bara 5st av denna i sverige..wink

Eller att LKAB köpte fem stycken cool jag har då bytt bakhjulslager på en som rullade här i Östersund.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
alexander87
10 april 2012 · 171 Inlägg

hotrodder skrev:

alexander87 skrev:

hotrodder skrev:
Bara 5 st? Glöm det direkt och googla "peugeot 404 pick up" Finns kanske inte så många här i Sverige men bla. Afrika är nerlusade med dessa.

har för mig att jag läst nån stans om just om denna bil..å det var nåt specialt med den...men kommer inte ihåg vad..kanske därför bara 5st av denna i sverige..wink

Eller att LKAB köpte fem stycken cool jag har då bytt bakhjulslager på en som rullade här i Östersund.

så kan det också vara..coola är dem i vilket fall..smile

caromania Forummoderator
10 april 2012 · 9 296 Inlägg

Hyfsat OT, men... Fyfan vad snö ni har!

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
dailydriven
10 april 2012 · 77 Inlägg

det har väl kommit ca 10 cm snö bara idag, och dom har lovat snö resten av veckan också wink
OT även det.

Mack Forum- och sitemoderator
10 april 2012 · 26 151 Inlägg

Också lite offtopic men..är det en Mazda 323 som står närmast kameran på bilden..?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
w124diesel
11 april 2012 ·

hotrodder skrev:
Bara 5 st? Glöm det direkt och googla "peugeot 404 pick up" Finns kanske inte så många här i Sverige men bla. Afrika är nerlusade med dessa.

Jasså hmm Googla men hittade ingen som hade likadant med sådant skåp!?

Det jag menade var inte att hela bilen bara tillverkades i 5 ex utan dem byggdes om till lkab.

Senast redigerat av w124diesel (11 april 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang