4777
Sök

Gecleant verkar ha blåst mig

335 Inlägg
25 april 2012
Hoppas att du skriver på engelska, annars har dom nog svårt att svara dig... dom har ju ingen svensk support, och det är inte mycket du kan göra åt den saken..

1 335 Inlägg
25 april 2012
Trådstartare
tobbe456 skrev:
Hoppas att du skriver på engelska, annars har dom nog svårt att svara dig... dom har ju ingen svensk support, och det är inte mycket du kan göra åt den saken..

Konstigt för isåfall översätter internet den sidan åt mig. För jag läser den på svenska iaf. Sen står det faktiskt "För tillfället har vi support på engelska. Använd ett av de språk som stöds när du kontaktar oss" Så jag väntar på att tillfället ska försvinna så man kan få prata som folk. Men kan väl försöka skriva på engelska då. Riktigt skumt att dom inte observerar att man ska använda engelska. Väldig ogenomtänkt sida isf.

B5 #001

335 Inlägg
25 april 2012
Jo sidan är på svenska,men supporten verkar ju vara på engelska... så jag tror väl att om du då skriver till dom på svenska så åker mailet direkt till skräpkorgen typ...    men bara en gissning wink

Skriv på engelska så får du nog svar ganska omg...

1 335 Inlägg
25 april 2012
Trådstartare
tobbe456 skrev:
Jo sidan är på svenska,men supporten verkar ju vara på engelska... så jag tror väl att om du då skriver till dom på svenska så åker mailet direkt till skräpkorgen typ...    men bara en gissning wink

Skriv på engelska så får du nog svar ganska omg...

De gjorde ja runt 14 tiden idag. Inte nåt svar trots engelskan tongue Hursom skulle gecleant skicka en ny glasplugg. Efter tjat å gnat. Men hoppas att de inte ljuger bara för att få de 45 dagarna att gå ut hmm Fortsättning följer tongue

B5 #001

335 Inlägg
26 april 2012
Sickna odjur, man tycker paypal ska vara lite mer måna om kunderna, det är ändå ett jävligt stort företag ect..

aja, hoppas det löser sig för dig iaf!

1 335 Inlägg
26 april 2012
Trådstartare
tobbe456 skrev:
Sickna odjur, man tycker paypal ska vara lite mer måna om kunderna, det är ändå ett jävligt stort företag ect..

Jo de kan man ju säga, hade hoppats på mer support. Inget svar ännu heller. Men som ja skrev tidigare så skulle de skicka en ny glasplugg.. sa dom iallafall. De märks väl om de försöker blåsa mig igen bara för de vill att de ska passera 45 dagar sen överföringen, då e de ju fri om man säger så.

B5 #001

463 Inlägg
26 april 2012
F-Tar skrev:
tobbe456 skrev:

Jo de kan man ju säga, hade hoppats på mer support. Inget svar ännu heller. Men som ja skrev tidigare så skulle de skicka en ny glasplugg.. sa dom iallafall. De märks väl om de försöker blåsa mig igen bara för de vill att de ska passera 45 dagar sen överföringen, då e de ju fri om man säger så.

Nej, du kan reklamera via banken efter det också. Se bara till att du sparar ALL kommunikation så att du kan skicka med det tillsammans med reklamationen så att de kan se att det inte har gått för lång tid mellan kontaktförsöken från din sida.

1 335 Inlägg
26 april 2012
Trådstartare
habomaster skrev:
F-Tar skrev:
tobbe456 skrev:

Nej, du kan reklamera via banken efter det också. Se bara till att du sparar ALL kommunikation så att du kan skicka med det tillsammans med reklamationen så att de kan se att det inte har gått för lång tid mellan kontaktförsöken från din sida.

Men vad ja fått hört från många hörn e ju de att efter 45 dagar så går det inte längre, har jag fattat fel då? Eller hur funkar de egentligen. Ifall de tar mer än en vecka nu då dom sa att de skickade varan igår, så kommer jag verkligen tas upp de på allvar. All kommunikation och mail finns kvar. Bevis på överföring också osv. Allt finns!

B5 #001

463 Inlägg
26 april 2012
Ebay och paypal mfl har 45 dagar som gräns. Jag reklamerade via min bank efter ca 60-70 dagar utan problem.

Då hade säljaren dragit ut på tiden och skickat mail då och då fram till 45dagars-gränsen passerades.

1 335 Inlägg
26 april 2012
Trådstartare
habomaster skrev:
Ebay och paypal mfl har 45 dagar som gräns. Jag reklamerade via min bank efter ca 60-70 dagar utan problem.

Då hade säljaren dragit ut på tiden och skickat mail då och då fram till 45dagars-gränsen passerades.

Okej, så han försökte sig på den luringen. Ja kommer att vara uppmärksam. Får ja inte detta paket nu så kommer ja gå till banken såsom du beskrev.

B5 #001

Saabifierad
2 031 Inlägg
26 april 2012
Paypal verkar inte svara på någonting även om man skriver på engelska.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

1 335 Inlägg
26 april 2012
Trådstartare
Slash skrev:
Paypal verkar inte svara på någonting även om man skriver på engelska.

Har du också problem med dom? hmm

B5 #001

Sök