Projekt: 850 T5 (bilstereo)

Svampfest
20 maj 2010 · 94 Inlägg

FirebirdFidde skrev:
Fan vilket ballt projekt Johnnyboy!

Jag är också sjukt sugen på att bygga nytt ljud efter att några pundare snodde min golf och länsade den på allt i stereo väg (tom kablarna drog dom ut under mattan).

Får försöka ta tag i det nu när jag får försäkringspengarna, men blir inte i närheten så serriöst som ditt bygge. Då lägger jag tiden på Ponchon istället. Det är ju inte mycket kvar nu eller? Vad blir det för historia där bak?

Tack Fidde!

Du får visa när du bygger också för jag vill se hur det blir! smile
Nu har mitt bygge stått still ett bra tag igen. Kostar pengar och tar upp mkt tid. Är på gymmet varje vardag och det har varit så mkt på jobbet men jag hoppas jag kan få greja en del på semestern.

Där bak kmr det bara sitta slutsteg. Antingen 2 eller 3 st. Försöker få in ett i hatthyllan så jag kan spara plats.

finne-83
8 september 2010 · 236 Inlägg

då e din motor ur plockad och ligger på en pall o väntar på trim delar nu ... smile bli nice sen när motorn är klar så kan du fortsätta med din bygge..

de kostar att ligga på topp...
Volkswagen Caddy 1.9TDI "Blue Baron" (2006)
hoggeee
8 september 2010 · 258 Inlägg

Ser grymt bra och välbyggt ut. Ser så fräckt ut med dubbla huvudenheter! Har bara lyssnat på en bil med ljudprocessor osv, Lät riktigt jävla rent, men tyvärr lite dåligt tryck i basen för min smak.. Detta lär bli kalas! smile

BMW 330e "G20 M-sport" (2020)
Svampfest
11 september 2010 · 94 Inlägg

finne-83 skrev:
då e din motor ur plockad och ligger på en pall o väntar på trim delar nu ... smile bli nice sen när motorn är klar så kan du fortsätta med din bygge..

Bilen kmr bli sjukt ball.. cool

Hoggee_ skrev:
Ser grymt bra och välbyggt ut. Ser så fräckt ut med dubbla huvudenheter! Har bara lyssnat på en bil med ljudprocessor osv, Lät riktigt jävla rent, men tyvärr lite dåligt tryck i basen för min smak.. Detta lär bli kalas! smile

Tack tack! big_smile

Svampfest
23 oktober 2010 · 94 Inlägg

Projektet står inte helt still. Håller på att byta ut innehållet i motorn och bilen ska lackeras + frontbyte till x70r. smile

http://i164.photobucket.com/albums/u29/Svampfest_/850%20T5/DSC00902.jpg

finne-83
26 oktober 2010 · 236 Inlägg

uppdate??? wink

de kostar att ligga på topp...
Volkswagen Caddy 1.9TDI "Blue Baron" (2006)
Exez
26 oktober 2010 · 503 Inlägg

snyggt bygge men varför 2 huvudenheter?

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
Svampfest
3 november 2010 · 94 Inlägg

Det är inte två huvudenheter. Den ena är läsaren för cdskivorna medan den under är styrenhet för den externa ljudprocessorn bakom baksätet. :]

Exez
4 november 2010 · 503 Inlägg

jaha det förklarar en del

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
GLENNNN
5 maj 2012 · 4 Inlägg

hallå där! hur går det med bygget? har du gjort något mer? //Erik G

Volvo S60 2.4T "Sixten Blixten" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang