4801
Sök

Sökes: Hjälp med låtval till teaserfilm

MK Stance Squad
139 Inlägg
8 maj 2012
Trådstartare
Vet inte om jag la denna tråden rätt nu, men tänkte att jag skulle leka lite med min filmkamera, och filma typ nån såndär liten teaser runt min och polarns bil, och söker bra låtar till att klippa klippen till

Typ som denna (Snodd av mogg3)

http://vimeo.com/28792269

Något lite lättare, för tänkte att jag ska lära mig bättre redigering, sitter på en macbook pro , nån som kan tipsa om lätta program man kan använda som går att göra feta effekter i, duger Imovies? Det var visst en fråga till tongue

Tack för mig, Peace&Low

..Low and Slow , that's the life style..

"Daily Driven"
295 Inlägg
8 maj 2012
Mout Eden - Beautiful Lies den har jag i mitt klipp gillar denna låt smile

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se

MK Stance Squad
139 Inlägg
8 maj 2012
Trådstartare
mogg3 skrev:
Mout Eden - Beautiful Lies den har jag i mitt klipp gillar denna låt smile

Ok wink

..Low and Slow , that's the life style..

fotointresserad
2 307 Inlägg
10 maj 2012
Flyttar över tråden till off topic-forumet där den passar bättre.

Passade även på att göra din rubrik mer korrekt. Tänk på att ha en så beskrivande rubrik som möjlig för din tråd när du skapar en tråd så den inte riskerar att låsas.

Mvh mod

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
19 maj 2012
Vi har precis kommit igång med AVID Pinnacle pro ultimate collection, ett mycket enkelt och roligt program. Har dock PC men tror nog det funkar till Mac också. Som sagt mycket lätt med många effekter och "semi-pro" grejor om man vill utvecklas. Det rekommederar jag om du vill ha en kort inlärningskurva. Sen finns det säkert 100 mer avancerade program men pinnacle pro är ett bra nybörjar program tycker jag och tösen. /Hellfire

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Sök