Jag har formulerat om denna tråd eftersom förra blev låst men jag fick här om dagen ett PM som fick mig att gapskratta! Det är ett argt meddelande från en kille som de måste vara något fel på... Eller det kanske finns andra ståtliga hanar med samma åsikter hahaha

. Men enligt honom bör vi tjejer inte äga egna bilar, eller inte ens hålla på med bilar... Läs å skratta
Har du oxå fått eller läst arga meddelanden / lappar eller bara allmänt dumma kommentarer ?!?!? så dela gärna med dig här, det är alltid kul att se vilka stolpskott de finns där ute!
"Varför ska ni äga egna bilar? Det är inte en tjejgrej att tävla mot andra tjejer vem som har snabbast eller snyggast bil. Det är en manlig grej och tävlingsinstinkt. Ni ska stå bredvid på trottoarkanten och spana in den som vinner och står där och pilla med håret och se söta ut och hoppas att ni får möta blicken av en ståtlig hane i sin coola bil.
Blä på er feministbrudar, ingen attraheras av er när ni beteer er som män, kanske flator då. Ska ni konkurrera med oss på vår planhalva så kan ni lika bra gå och byta kön, värdelösa är ni. "
Hahaha vart f*n är jag varesig feminist eller manlig?!? Absolut det roligaste jag hört på länge

Fler roliga meddelanden här nu tack