2371
Sök

Arga meddelanden / lappar

15 Inlägg
17 maj 2012
Trådstartare
Jag har formulerat om denna tråd eftersom förra blev låst men jag fick här om dagen ett PM som fick mig att gapskratta! Det är ett argt meddelande från en kille som de måste vara något fel på... Eller det kanske finns andra ståtliga hanar med samma åsikter hahaha smile. Men enligt honom bör vi tjejer inte äga egna bilar, eller inte ens hålla på med bilar... Läs å skratta lol   

Har du oxå fått eller läst arga meddelanden / lappar eller bara allmänt dumma kommentarer ?!?!?  så dela gärna med dig här, det är alltid kul att se vilka stolpskott de finns där ute! 

"Varför ska ni äga egna bilar? Det är inte en tjejgrej att tävla mot andra tjejer vem som har snabbast eller snyggast bil. Det är en manlig grej och tävlingsinstinkt. Ni ska stå bredvid på trottoarkanten och spana in den som vinner och står där och pilla med håret och se söta ut och hoppas att ni får möta blicken av en ståtlig hane i sin coola bil.

Blä på er feministbrudar, ingen attraheras av er när ni beteer er som män, kanske flator då. Ska ni konkurrera med oss på vår planhalva så kan ni lika bra gå och byta kön, värdelösa är ni. "

Hahaha vart f*n är jag varesig feminist eller manlig?!? Absolut det roligaste jag hört på länge wink

Fler roliga meddelanden här nu tack smile

1 926 Inlägg
17 maj 2012
Jag har inte fått, men gett..Min bägare rann över en gång när jag stod parkerad utanför ett köpcentrum..

Jag hade parkerat i början av en parkeringsrad, dvs att jag inte hade någon åt vänster. Just för att slippa bli inparkerad trångt av idioter..
Kommer ut och ser vad jag anade.. En volvo V70 som har parkerat så jävla snett att den hade ena framhjulet inne i MIN ruta, och så jävla tätt att polaren knappt kom in i bilen. Kände att de bubblade över så jag skrev en fin lapp och lämnade på dennes vindruta, och hoppas att denne parkerar lite vettigare framöver. Hatar folk som inte kan parkera!

15 Inlägg
17 maj 2012
Trådstartare
håller heelt med dig, brukar göra samma sak, råkade ut för samma sak dessutom här om dagen på Maxi.. ja fick krypa in genom passagerardörren... va tänker folk med ??

tummen upp smile

1 926 Inlägg
17 maj 2012
jaa du jag undrar detsamma, så svårt kan det väl inte vara att rätta till bilen smile

oseriös medlem
239 Inlägg
17 maj 2012
Saint_Jess skrev:

"Varför ska ni äga egna bilar? Det är inte en tjejgrej att tävla mot andra tjejer vem som har snabbast eller snyggast bil. Det är en manlig grej och tävlingsinstinkt. Ni ska stå bredvid på trottoarkanten och spana in den som vinner och står där och pilla med håret och se söta ut och hoppas att ni får möta blicken av en ståtlig hane i sin coola bil.

Blä på er feministbrudar, ingen attraheras av er när ni beteer er som män, kanske flator då. Ska ni konkurrera med oss på vår planhalva så kan ni lika bra gå och byta kön, värdelösa är ni. "

Hahaha vart f*n är jag varesig feminist eller manlig?!? Absolut det roligaste jag hört på länge wink

Han har ju uppenbarligen fått rast av en brud och inte tyckt om det lol

22 Inlägg
17 maj 2012
remlade ut ur fåtöljen när jag läste detta xD

JFfoto
17 maj 2012
Saint_Jess skrev:
Jag har formulerat om denna tråd eftersom förra blev låst men jag fick här om dagen ett PM som fick mig att gapskratta! Det är ett argt meddelande från en kille som de måste vara något fel på... Eller det kanske finns andra ståtliga hanar med samma åsikter hahaha smile. Men enligt honom bör vi tjejer inte äga egna bilar, eller inte ens hålla på med bilar... Läs å skratta lol   

Har du oxå fått eller läst arga meddelanden / lappar eller bara allmänt dumma kommentarer ?!?!?  så dela gärna med dig här, det är alltid kul att se vilka stolpskott de finns där ute! 

Hahah, vad heter han på garaget? big_smile

4 637 Inlägg
17 maj 2012
Paused skrev:
Saint_Jess skrev:

Hahah, vad heter han på garaget? big_smile

Vill också veta! Men troligtvis bara ett troll...

102 Inlägg
29 maj 2012
Haha skitsnack....

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
29 maj 2012
Dagens humorhöjdare! big_smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

15 Inlägg
30 maj 2012
Trådstartare
Ja man slutar aldrig förvånas över människor haha... Va ska man säga smile  kul att man kan roa!!

Sök