Hej. har en liten fråga om hur man tar sig ann & lossar Insynsskyddet på en v70 -97? Vart sitter skruvarna ? Hur går ja tillväga att spänner "rullgardinen"? Upptäckte igår nämligen att den inte ville dra tillbaka sig så den är slapp som en ...... !!
Om du menar det insynsskyddet där bak så sitter dom gissningsvis under hatthyllan.. så du får kolla i bagaget om du hittar några skruvar/bultar att lossa på
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Hej. har en liten fråga om hur man tar sig ann & lossar Insynsskyddet på en v70 -97? Vart sitter skruvarna ? Hur går ja tillväga att spänner "rullgardinen"? Upptäckte igår nämligen att den inte ville dra tillbaka sig så den är slapp som en ...... !!
Tacksom för frågor & Svar!
den sitter inte fast med några skruvar utan det är bara att skjuta ihop den lite (så att den blir kortare) så får du ur piggarna ur hålen som är i panelen
hur du ska spänna den har jag ingen aning om.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
jo ja fattar att de bara är o ta den åt nån sida men vill ÖPPNA DEN! så ja kan se eller ta bort hela jävla rullhorgardinen så ja kan ev laga den/köpa ny eftersom den inte rullar tillbaka sig!
jo ja fattar att de bara är o ta den åt nån sida men vill ÖPPNA DEN! så ja kan se eller ta bort hela jävla rullhorgardinen så ja kan ev laga den/köpa ny eftersom den inte rullar tillbaka sig!
om du gör så som jag skrev så får du ut den ur bilen och då lär du ser hur den sitter ihop? du måste ändå göra som jag skrev om du vill byta ut den du har idag mot en ny/bättre begagnad
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.