Hjälp ang party högtalare hemma.

KBAragger
17 juni 2012 · 961 Inlägg

snipercat skrev:
Japp de har jag :-P låter mkt bättre än mina gammla! Nu tror jag att ja har en för klen stärkare, pioneer a656 mark 2. Men ja har testat dra på och när altan taket och tallrikarna i köket vibrerar så låterbdet rätt bra :-)

hehe, låter som att din förstärkare är rätt lagom smile

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
saab_tompa Älskar Emelie<3
19 juni 2012 · 339 Inlägg

va bara tvungen att lägga ut bild på mina datahögtalare smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/129/128612/128612-9c18baaf889a6055753f1501f2c47136.jpg

spelar på ordentligt smile

Audi A4 TS Quattro "GT35" (1998)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
19 juni 2012 · 5 042 Inlägg

saab_tompa skrev:
va bara tvungen att lägga ut bild på mina datahögtalare smile
http://www1.garaget.org/gallery/images/129/128612/128612-9c18baaf889a6055753f1501f2c47136.jpg

spelar på ordentligt smile

kan tänka mig det  big_smile
O jag som tycker att jag har "onördigt stort " ljud till datorn. nu känner jag mig rätt liten  lol  tongue

Själv sitter jag på dessa hederliga jamosarna till datorn med utbytt filter & fintjusterade diskanter smile
Dunkar på ganska frisk med- Mycket finlir för små pengar cool

http://pics.ricardostatic.ch/2_671588910_450/lautsprecher/jamo-professional-400-standlautsprecher.jpg

Senast redigerat av Children-Of-Bodom (19 juni 2012)

C H E V R O L E T <3
KBAragger
19 juni 2012 · 961 Inlägg

ööööh jag vet inte vad jag ska säga om ovanstående data högtalare :I rätt enorma tongue själv tyckte jag mina som är menade att vara högtalare till datorn var skapliga, men nu känner jag mig som en liten bakterie tongue

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
19 juni 2012 · 1 163 Inlägg

KBAragger skrev:
ööööh jag vet inte vad jag ska säga om ovanstående data högtalare :I rätt enorma tongue själv tyckte jag mina som är menade att vara högtalare till datorn var skapliga, men nu känner jag mig som en liten bakterie tongue

Haha tongue ja jag använder mina 60kgs bjässar som 'dator' högtalare också.. :>

~Andy~
saab_tompa Älskar Emelie<3
20 juni 2012 · 339 Inlägg

Andyy90 skrev:

KBAragger skrev:
ööööh jag vet inte vad jag ska säga om ovanstående data högtalare :I rätt enorma tongue själv tyckte jag mina som är menade att vara högtalare till datorn var skapliga, men nu känner jag mig som en liten bakterie tongue

Haha tongue ja jag använder mina 60kgs bjässar som 'dator' högtalare också.. :>

andyy90
jag har hört ett par sånna du har o dom basar på jävligt friskt för att bara vara 15"
sånna spelar lätt ifrån ett par 18"

Audi A4 TS Quattro "GT35" (1998)
KBAragger
20 juni 2012 · 961 Inlägg

haha, antar att ni lägger alla pengar ni har på högtalare tongue lite större har man ju till teven, men 15''? vafan det har jag inte ens till teven tongue antar att jag hamnat i fel forum lol

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
20 juni 2012 · 1 163 Inlägg

saab_tompa skrev:

Andyy90 skrev:

KBAragger skrev:
ööööh jag vet inte vad jag ska säga om ovanstående data högtalare :I rätt enorma tongue själv tyckte jag mina som är menade att vara högtalare till datorn var skapliga, men nu känner jag mig som en liten bakterie tongue

Haha tongue ja jag använder mina 60kgs bjässar som 'dator' högtalare också.. :>

andyy90
jag har hört ett par sånna du har o dom basar på jävligt friskt för att bara vara 15"
sånna spelar lätt ifrån ett par 18"

Haha mjo har inte fått höra mina fullt ut än dock.. men spelar sönder öronen gör dem iaf smile

~Andy~
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang