Frågor ang nytt projekt

Buhr Irok Udont
25 juni 2012 · 171 Inlägg

Tjenare!

Som topic lyder så har jag ett nytt projekt på G, dvs ett ostartat projekt.
Projektet är ett ljudbygge, ska inte sitta i en bil men bilar är ändå involverade.
Det jag är ute efter är tips osv ang hur man går tillväga för att söka sponsorer... Om man bara kan "ansöka" att få produkter eller om man kan ansöka om ekonomiskt stöd till projektet. Allt som allt kommer det kosta MAX 10k så det är ju inte direkt några stora summor det handlar om. Det är ett seriöst projekt och vad jag har att erbjuda är att företagens namn syns i diverse forum, kommer även finnas platser på ljudbygget för dekaler (företags logos)

Tack på förhand!

//Buhr

Audi 80 (1983)
Team-Adolfsson Gödseldräng
25 juni 2012 · 4 529 Inlägg

småprojekt e nog inte företagen så sugna på att sponsa

dom vill nog kunna synas lite mer på divere tillställningar där det rör sig mycket folk typ elmia m.m

men vad vet jag tongue

Buhr Irok Udont
25 juni 2012 · 171 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
småprojekt e nog inte företagen så sugna på att sponsa

dom vill nog kunna synas lite mer på divere tillställningar där det rör sig mycket folk typ elmia m.m

men vad vet jag tongue

Jo så tänkte jag med men om man siktar först och främst lite lokalt, tror någon att det är möjligt att sälja "reklamplatser" på ett sådant projekt?

Audi 80 (1983)
evilaudio
25 juni 2012 · 16 195 Inlägg

att få sponsorer på bilstereo idag är inte lätt.

först måste man ju visa upp vad man byggt innan sen måste man förklara för sponsorerna har att vinna på att just sponsra dig.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang