A4 b5 dra ljud??

Grn_e34
10 juli 2012 · 220 Inlägg

Tja har en A4 b5 karossen. Jag tänkte koppla in bas låda men jag hittar ingenstans att dra plus kabeln allt är så trångt och bara konstigt jag har ägt och dragit ljud i 5 bilat och aldrig har det varit några problem men nu äre problematik..

Tesla Model S "Iceman" (2016)
Volkswagen Beach Buggy "The Red BitchBuggy" (1968)
M_icke_
11 juli 2012 · 3 466 Inlägg

Du får helt enkelt stripsa den i avgasröret.

Skämt å sido. Men du har du ingen gummiplugg vid pedalerna? Brukar finnas där, annars så kanske du kan dra den längs med orginalkabelstammen? Har aldrig själv gjort de i A4.

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
TyraX
11 juli 2012 · 526 Inlägg

jag har dragit mina kablar under inredningen vid sparklådan! funkar kanon!

Audi A4 1.8T "LostBoy" (1996)
Snowman79
11 juli 2012 · 16 Inlägg

Drog mitt ljud genom hålet för AC:n o vidare in under inredningen. Inget svårt men lite trångt.

Arbete är ett hån mot friheten...en arbetare är en slav på deltid. (Bob Black)
När en kvinna sträcker ut vänster hand genom bilfönstret kan det betyda två saker: antingen torkar hon nagellacket eller också tänker hon svänga höger. (Rudi Carrell)
Grn_e34
11 juli 2012 · 220 Inlägg

Tack jag provar igen och tar bort lite plast med:)

Volkswagen Beach Buggy "The Red BitchBuggy" (1968)
Tesla Model S "Iceman" (2016)
it_mutt Avstängd
11 juli 2012 · 10 388 Inlägg

Ja, det går annars att dra in kabeln vid friskluft/pollenfiltret (nedandför rutan på passagerarsidan) (om det nu inte var där Snowman79 menade) genom att borra ett hål där (ta det lugnt så du inte går igenom plasten till friskluften bara) och då kommer kabeln ut "bakom" handskfacket.

Sen går det alldeles perfekt att dra den under listerna på högersidan. Dessa är bara clipsade i,, så bänd och dra (inte allt för våldsamt dock) sen kan du dra upp under baksätet (sitter bara med två skruvar i framkant) och vidare bak

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Nybergrobin
11 juli 2012 · 2 382 Inlägg

Snowman79 skrev:
Drog mitt ljud genom hålet för AC:n o vidare in under inredningen. Inget svårt men lite trångt.

Jag gjorde också så smile  In via hålet till ac och sedan under handskfacket och under stora listen nere på golvet

Lite jävligt att få till det men inte en jävel kan se kablarna iaf

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang