Eftersnack Linköping träffen

TEASER Svetsare
11 juli 2012 · 828 Inlägg

Almen11 skrev:

TEASER skrev:

Puffen92 skrev:

offtopic... eftersnack.. bilträff.. bilträff = fotografering.. hmm... :]
ja jo :c blir en uppgradering NÅNGÅNG :c
ah förstår de! smile

jag fotar med canon eos 500d , den filmar även i full hd , dock halvslö att få in fokus ibland framförallt i mörker ! http://www.youtube.com/watch?v=tWyfrAAl … 03NGr8O4tg ett klipp jag filma från en lkpg träff för ett tag sen ! iof filma jag bara i 720p där för o spara minne men ändå bra kvalitet !

Åh, alltså jag ångrar att jag inte köpte en med filmläge när jag ändå skulle köpa systemkamera tongue Riktigt bra kvalité ju! Och ljudet är inte dåligt det heller.

ibland tänker man inte tillräckligt långt hehe , ljudet är faktiskt jävligt bra tycker jag smile

Angry Drift Team
Almen11 Kasta inte bäver i trähus
11 juli 2012 · 265 Inlägg

TEASER skrev:

Almen11 skrev:

TEASER skrev:

jag fotar med canon eos 500d , den filmar även i full hd , dock halvslö att få in fokus ibland framförallt i mörker ! http://www.youtube.com/watch?v=tWyfrAAl … 03NGr8O4tg ett klipp jag filma från en lkpg träff för ett tag sen ! iof filma jag bara i 720p där för o spara minne men ändå bra kvalitet !

Åh, alltså jag ångrar att jag inte köpte en med filmläge när jag ändå skulle köpa systemkamera tongue Riktigt bra kvalité ju! Och ljudet är inte dåligt det heller.

ibland tänker man inte tillräckligt långt hehe , ljudet är faktiskt jävligt bra tycker jag smile

Det är ju bara snålheter. Säg att man får lägga till nån tusenlapp för att kunna filma, då är det ju helt klart värt det! Men nån gång byter man väl kamera smile Men eos500d är väl riktigt vettig annars va? Jag kollade lite på 450d innan jag köpte min D3000 smile

Vad vore en bil utan turbo?
Nissan Skyline R33 GTST "Midnight Purple" (1993)
Puffen92 DinoSaurie
12 juli 2012 · 216 Inlägg

TEASER skrev:

Puffen92 skrev:

Almen11 skrev:

Haha, smaken är som baken tongue Jag är riktigt nöjd med grejerna faktiskt, synd bara att inte D3000 går att filma med.. Såg att du hade en sån också smile



Lite offtopic nu kanske tongue

offtopic... eftersnack.. bilträff.. bilträff = fotografering.. hmm... :]
ja jo :c blir en uppgradering NÅNGÅNG :c
ah förstår de! smile

jag fotar med canon eos 500d , den filmar även i full hd , dock halvslö att få in fokus ibland framförallt i mörker ! http://www.youtube.com/watch?v=tWyfrAAl … 03NGr8O4tg ett klipp jag filma från en lkpg träff för ett tag sen ! iof filma jag bara i 720p där för o spara minne men ändå bra kvalitet !

ah okaj (Y) synd bara att jag har lite allergi mot canon (aldrig gillat dem) :]

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
TEASER Svetsare
12 juli 2012 · 828 Inlägg

Almen11 skrev:

TEASER skrev:

Almen11 skrev:

Åh, alltså jag ångrar att jag inte köpte en med filmläge när jag ändå skulle köpa systemkamera tongue Riktigt bra kvalité ju! Och ljudet är inte dåligt det heller.

ibland tänker man inte tillräckligt långt hehe , ljudet är faktiskt jävligt bra tycker jag smile

Det är ju bara snålheter. Säg att man får lägga till nån tusenlapp för att kunna filma, då är det ju helt klart värt det! Men nån gång byter man väl kamera smile Men eos500d är väl riktigt vettig annars va? Jag kollade lite på 450d innan jag köpte min D3000 smile

den är väldigt bra faktiskt !

Angry Drift Team
TEASER Svetsare
12 juli 2012 · 828 Inlägg

Puffen92 skrev:

TEASER skrev:

Puffen92 skrev:

offtopic... eftersnack.. bilträff.. bilträff = fotografering.. hmm... :]
ja jo :c blir en uppgradering NÅNGÅNG :c
ah förstår de! smile

jag fotar med canon eos 500d , den filmar även i full hd , dock halvslö att få in fokus ibland framförallt i mörker ! http://www.youtube.com/watch?v=tWyfrAAl … 03NGr8O4tg ett klipp jag filma från en lkpg träff för ett tag sen ! iof filma jag bara i 720p där för o spara minne men ändå bra kvalitet !

ah okaj (Y) synd bara att jag har lite allergi mot canon (aldrig gillat dem) :]

det var lite komiskt när jag skulle köpa min kamera det var på media markt i örebro så var det en transa som stod o dividera om vad man ska ha o inte o han sa att nikon är en bög kamera o canon är en kamera för män så aa en canon blev det o ett jävla bra pris !

Angry Drift Team
Mobeerg carzy
12 juli 2012 · 461 Inlägg

Kanske skulle göra en kamera tråd istället för att snacka om just kameror i eftersnackstråden.

Så slipper jag läsa skiten.

Team BSG
Puffen92 DinoSaurie
12 juli 2012 · 216 Inlägg

Mobeerg skrev:
Kanske skulle göra en kamera tråd istället för att snacka om just kameror i eftersnackstråden.

Så slipper jag läsa skiten.

u mad bro ?:]

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Mobeerg carzy
12 juli 2012 · 461 Inlägg

För jämnan

Team BSG
vw_nicko
13 juli 2012 · 954 Inlägg

även kallad PMS

Mobeerg skrev:
För jämnan

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
Jottix
13 juli 2012 · 186 Inlägg

Mobeerg skrev:
Kanske skulle göra en kamera tråd istället för att snacka om just kameror i eftersnackstråden.

Så slipper jag läsa skiten.

"Sluta prenumerera på denna tråd"

Just sayin'..

Volvo S60 T5 "Red Devil" (2001)
vw_nicko
13 juli 2012 · 954 Inlägg

5 poäng big_smile hahahahahah lol

Jottix skrev:

Mobeerg skrev:
Kanske skulle göra en kamera tråd istället för att snacka om just kameror i eftersnackstråden.

Så slipper jag läsa skiten.

"Sluta prenumerera på denna tråd"

Just sayin'..

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
Puffen92 DinoSaurie
13 juli 2012 · 216 Inlägg

Jottix skrev:

Mobeerg skrev:
Kanske skulle göra en kamera tråd istället för att snacka om just kameror i eftersnackstråden.

Så slipper jag läsa skiten.

"Sluta prenumerera på denna tråd"

Just sayin'..

+1 x'D

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang