Eftersnack: Scrapemeet 2! Tyskstuk vs JDM i Trollhättan 30/6

rickylicious Webbutvecklare
2 juli 2012 · 2 369 Inlägg

mingan77 skrev:

rickylicious skrev:

mingan77 skrev:

varför  kom du o inte o hälsade ? big_smile jag själv visste inte tiktigt vem du var av alla big_smile  mig kan ingen missa så de kan du inte undkomma big_smile

så vad tyckte du om  bilen annars  ? LIVE! bortsett från sprickan i rutan jag fick  förr förra veckan

Du såg så upptagen ut så blev aldrig läge, sen åkte du big_smile Jag var han i huvtröja som stod och mobbade Markus och Frida när dom fuskade med räkningen av röster wink

Den var ännu fetare live än på bild, och tjock respekt för att du åkte 35 mil enkel med den höjden big_smile

ne så upptagen var jag nog inte big_smile  fuskade dom ? big_smile hahah vilka filurer smile   35mil är inget big_smile har redan  kört så till träffar   på 200 mil sammanlagt 2 veckor innan  denna träffen big_smile och då var den lägre fram.., höjde upp den  10cm några dagar innan så.

Nä dom fuska inte, men var kul att reta dom eftersom några la lappar i Jettan medan Markus gick och tog lapparna från andra och sen var det lappar överallt wink

10 cm varför?!

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 juli 2012 · 2 322 Inlägg

rickylicious skrev:

mingan77 skrev:

rickylicious skrev:

Du såg så upptagen ut så blev aldrig läge, sen åkte du big_smile Jag var han i huvtröja som stod och mobbade Markus och Frida när dom fuskade med räkningen av röster wink

Den var ännu fetare live än på bild, och tjock respekt för att du åkte 35 mil enkel med den höjden big_smile

ne så upptagen var jag nog inte big_smile  fuskade dom ? big_smile hahah vilka filurer smile   35mil är inget big_smile har redan  kört så till träffar   på 200 mil sammanlagt 2 veckor innan  denna träffen big_smile och då var den lägre fram.., höjde upp den  10cm några dagar innan så.

Nä dom fuska inte, men var kul att reta dom eftersom några la lappar i Jettan medan Markus gick och tog lapparna från andra och sen var det lappar överallt wink

10 cm varför?!

tråget låg så pass långt ner så du kunde inte ens köra om på en 110väg utan att det skulle ta o skrapa sönder. men det knappt det hjälper nu heller men  lite säkrare än innan är det iaf

rickylicious Webbutvecklare
2 juli 2012 · 2 369 Inlägg

mingan77 skrev:

rickylicious skrev:

mingan77 skrev:

ne så upptagen var jag nog inte big_smile  fuskade dom ? big_smile hahah vilka filurer smile   35mil är inget big_smile har redan  kört så till träffar   på 200 mil sammanlagt 2 veckor innan  denna träffen big_smile och då var den lägre fram.., höjde upp den  10cm några dagar innan så.

Nä dom fuska inte, men var kul att reta dom eftersom några la lappar i Jettan medan Markus gick och tog lapparna från andra och sen var det lappar överallt wink

10 cm varför?!

tråget låg så pass långt ner så du kunde inte ens köra om på en 110väg utan att det skulle ta o skrapa sönder. men det knappt det hjälper nu heller men  lite säkrare än innan är det iaf

Fast du kan inte mena 10 cm? Det är ju nästan originalhögt då big_smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 juli 2012 · 2 322 Inlägg

rickylicious skrev:

mingan77 skrev:

rickylicious skrev:

Nä dom fuska inte, men var kul att reta dom eftersom några la lappar i Jettan medan Markus gick och tog lapparna från andra och sen var det lappar överallt wink

10 cm varför?!

tråget låg så pass långt ner så du kunde inte ens köra om på en 110väg utan att det skulle ta o skrapa sönder. men det knappt det hjälper nu heller men  lite säkrare än innan är det iaf

Fast du kan inte mena 10 cm? Det är ju nästan originalhögt då big_smile

jo..  jag har inga hjälpfjädrar på heller

christofferedil Yellow bug!
2 juli 2012 · 1 640 Inlägg

rickylicious skrev:
Nä dom fuska inte, men var kul att reta dom eftersom några la lappar i Jettan medan Markus gick och tog lapparna från andra och sen var det lappar överallt wink

10 cm varför?!

Såfort någon sa att man skulle lägga lappar i den vita Jettan med nedvevad bakruta, gick jag och drog upp alla rutor på min bil ^^ Dom får välja någon mer unik bil nästa gång eller skaffa en brevlåda wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
P.H Säljare
2 juli 2012 · 88 Inlägg

Någon här som vill låna ut sina tyskstuksfälgar för test på min bil:

http://www.garaget.org/?car=4927

Mvh:
P.Hagel

Daz orginal is´t züruck........
Viinikka92
2 juli 2012 · 363 Inlägg

Haha! big_smile
Patrik.
, har mina röda lösa nu när Jettan blev såld! wink

Honda Civic ED "JDM" (1988)
Honda Civic (1992)
P.H Säljare
3 juli 2012 · 88 Inlägg

Okej något man kan få prova ??

hadde varit kul o se hur den bilen ser ut med lite stuk.

Daz orginal is´t züruck........
Viinikka92
3 juli 2012 · 363 Inlägg

Bara komma förbi så får du pröva dom! wink

Honda Civic ED "JDM" (1988)
Honda Civic (1992)
P.H Säljare
3 juli 2012 · 88 Inlägg

Får vi kolla på,skall bara få den bes.

Daz orginal is´t züruck........
Steenzor
22 juli 2012 · 489 Inlägg

P.H skrev:
Får vi kolla på,skall bara få den bes.

Annnars finns mina dare med sad)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang