4762
Sök

Vinyl stora ark billig?

329 Inlägg
18 juli 2012
Trådstartare
söker efter något som man kan täcka hela motorhuven med, spelar ingen roll om det är matt svart eller kolfiber eller något annat,

det billigaste man kan få tag på smile

742 Inlägg
22 juli 2012
Brukar vara samma pris på matt svart och kolfibervinyl, det har jag iaf! Orsaken är fraktkostnaden är lika hög samt skiljer inte så mycket mellan dem i inköp! sad

Bredden på vinylen är som bredast 152cm, sedan så ca 5-10cm extra på varje sida för att fästa och ta i vid montering. Så mät hur stor bit du behöver först!

Opel Astra Kombi | VW Polo Variant Open Air | VW Lupo | VW Golf 4 Kombi
www.BilstereoOnline.se - Overloud, SP Audio, SPL Lab

4 Inlägg
22 juli 2012
jag beställde för 10 spänn arket på ebay. dock var det genomskinlig gul. 10 spänn från hongkong, + 25 frakt smile kan ju finnas liknande, så kika ebay!

329 Inlägg
28 juli 2012
Trådstartare
AndrAAx skrev:
Brukar vara samma pris på matt svart och kolfibervinyl, det har jag iaf! Orsaken är fraktkostnaden är lika hög samt skiljer inte så mycket mellan dem i inköp! sad

Bredden på vinylen är som bredast 152cm, sedan så ca 5-10cm extra på varje sida för att fästa och ta i vid montering. Så mät hur stor bit du behöver först!

jo det är ju det som är det jävligaste...
jag letar efter något med brädden på typ 130-140cm x 2m ungefär:) så man kan få lite över och leka med:)
cool

329 Inlägg
28 juli 2012
Trådstartare
simonknutsson skrev:
jag beställde för 10 spänn arket på ebay. dock var det genomskinlig gul. 10 spänn från hongkong, + 25 frakt smile kan ju finnas liknande, så kika ebay!

okej ska kolla där:) men dom är väl inte så jätte stora för 10kr?

16 197 Inlägg
28 juli 2012
de finns dock tyvär ingen jätte billig folie som är bra.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

742 Inlägg
29 juli 2012
simonknutsson talar om Tonigsfilm! Vinylen är betydligt dyrare!

Opel Astra Kombi | VW Polo Variant Open Air | VW Lupo | VW Golf 4 Kombi
www.BilstereoOnline.se - Overloud, SP Audio, SPL Lab

Sök