Har pratat med alla och ts säger att bilen har användningsförbud och samma säger polisen. Ts skiter i vilket de vill bara ha sina pengar och polisen skiter i pengarna de följer bara lagen och lagen säger att jag inte får använda bilen. Men dom tyckte att de var ok om jag hade ett kvitto och fakturan med mig men hon kunde ju inte lova att snuten som stannar mig tycker det..
Det känns som om du står som en åsna mellan två hötappar. Ska jag lita på den eller ska jag lita på den.
Hee exakt, jag chansar. Har aldrig blivit stoppad bara för "att" men jag vet att bara för att jag vet att jag gör nåt dumt så kommer jag bli stoppad :p
Hee exakt, jag chansar. Har aldrig blivit stoppad bara för "att" men jag vet att bara för att jag vet att jag gör nåt dumt så kommer jag bli stoppad :p
Kollade lite, enligt Transportstyrelsen har du brukandeförbud på bilen pga obetald avgift. Jag brukar inte rekommendera att göra ngt "brottsligt", men gör ändå som du skrev, ta med kvittot och chansa. Förmodligen kommer inte polismannen att bötfälla dig. (om han inte är fullständigt korrekt eller har en dålig dag) Tänk även på att ditt försäkringsbolag kan knorra om det händer något pga ditt brukandeförbud, så kör extra mkt med huvudet nu. Ha en skön semester, ska vara bra (VARMT) väder i Spanien nu.
Kollade lite, enligt Transportstyrelsen har du brukandeförbud på bilen pga obetald avgift. Jag brukar inte rekommendera att göra ngt "brottsligt", men gör ändå som du skrev, ta med kvittot och chansa. Förmodligen kommer inte polismannen att bötfälla dig. (om han inte är fullständigt korrekt eller har en dålig dag) Tänk även på att ditt försäkringsbolag kan knorra om det händer något pga ditt brukandeförbud, så kör extra mkt med huvudet nu. Ha en skön semester, ska vara bra (VARMT) väder i Spanien nu.
Så framme i Spanien efter 36 timmar och inga incidenter.
Härligt! Antar att du har sol och massor av värme!
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE