_XeoN_ skrev:Bra fråga, mätte aldrig den innan ja stoppade i den:P
Tyfors skrev:_XeoN_ skrev:Bra fråga, mätte aldrig den innan ja stoppade i den:PAah ok hehe. Har du kvar din gamla kam än du kanske kan mäta den? Bara så man får nån referens typ
_XeoN_ skrev:Tyfors skrev:_XeoN_ skrev:Bra fråga, mätte aldrig den innan ja stoppade i den:PAah ok hehe. Har du kvar din gamla kam än du kanske kan mäta den? Bara så man får nån referens typ Har den i garaget, kan kolla de senare;)
Tyfors skrev:_XeoN_ skrev:Tyfors skrev:Aah ok hehe. Har du kvar din gamla kam än du kanske kan mäta den? Bara så man får nån referens typ Har den i garaget, kan kolla de senare;)De vore helt kanon Ska mäta min så ja vet, men som ja förstog på min så e alla nockar likadama?
_XeoN_ skrev:Tyfors skrev:Aah ok hehe. Har du kvar din gamla kam än du kanske kan mäta den? Bara så man får nån referens typ Har den i garaget, kan kolla de senare;)
Tyfors skrev:Aah ok hehe. Har du kvar din gamla kam än du kanske kan mäta den? Bara så man får nån referens typ
_XeoN_ skrev:Tyfors skrev:_XeoN_ skrev:Har den i garaget, kan kolla de senare;)De vore helt kanon Ska mäta min så ja vet, men som ja förstog på min så e alla nockar likadama?Alla ska inte va likadana, varannan e ju insug o varannan avgas
Tyfors skrev:_XeoN_ skrev:Har den i garaget, kan kolla de senare;)De vore helt kanon Ska mäta min så ja vet, men som ja förstog på min så e alla nockar likadama?
_XeoN_ skrev:Har den i garaget, kan kolla de senare;)
Tyfors skrev:_XeoN_ skrev:Tyfors skrev:De vore helt kanon Ska mäta min så ja vet, men som ja förstog på min så e alla nockar likadama?Alla ska inte va likadana, varannan e ju insug o varannan avgasHaha jo vet de men har för mig att ja mätte förut att alla va lika :s men ska mäta igen så e ja säker hehe
_XeoN_ skrev:Tyfors skrev:De vore helt kanon Ska mäta min så ja vet, men som ja förstog på min så e alla nockar likadama?Alla ska inte va likadana, varannan e ju insug o varannan avgas
Tyfors skrev:De vore helt kanon Ska mäta min så ja vet, men som ja förstog på min så e alla nockar likadama?