Låsa upp Iphone 3GS från tre

Mercabruden
25 augusti 2012 · 58 Inlägg

Hej jag har en fråga hur man gör för att låsa upp en telefon som är låst till tre men som inte är låst till något abonnemang inom tre? och hur mycket kostar de att göra de och vart kan man göra de?

BMW 320i "Tim" (2002)
EckeHolmgren T5 & R Fantast
25 augusti 2012 · 1 279 Inlägg

Går säkert att göra på tre och alla andra mobil operatörer. Din mobil butik kan göra det med.

Erik H
anafylaxi
25 augusti 2012 · 1 107 Inlägg

Tre låser upp den när abonemanget gåt ut, med hjälp av en kod som dom har. Kosta 250kr när jag gjorde det för ett år sen.

JRing kundtjänst så hjälper dom dig

Mercabruden
26 augusti 2012 · 58 Inlägg

Okej:) men köpte en som inte var låst:) men nu skulle jag vill fråga er som har en Iphone 3gs hur man lägger in sina kontakter som man har på simkortet? har ju inga nummer alls nu:(

BMW 320i "Tim" (2002)
anafylaxi
26 augusti 2012 · 1 107 Inlägg

Har du iphone sedan innan syncar du bara dom gamla nummren med itunes. Annars tror jag du får lägga in dom manuellt. Så har jag gjort när jag sparat nummer iaf. Fast jag har inte så många kompisar så det gick rätt fort wink

Mercabruden
26 augusti 2012 · 58 Inlägg

anafylaxi skrev:
Har du iphone sedan innan syncar du bara dom gamla nummren med itunes. Annars tror jag du får lägga in dom manuellt. Så har jag gjort när jag sparat nummer iaf. Fast jag har inte så många kompisar så det gick rätt fort wink

Haha:P okej ja men då får jag väl sätta mig och skriva ner alla nummer dåtongue

BMW 320i "Tim" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang