Angående: Träff i närheten av Karlskrona eller i Blekinge

Sketstopp24v STREETRACER
27 april 2009 · 892 Inlägg

skit kul att det va så mkt folk som kom smile

tyvärr va det som vanligt vid grillningen...  alldelles för mkt publik och inte ens hälften som grillade =/  sen hörde man folk stå och säga att det skulle vara pinsamt osv...  kunde dem ställa upp och köra med en van så kan man fan gott ställa upp med sin 150-200 hk originalare så att man kanske kan få lite mer variation på det hela liksom..

det är inte  EDPS liksom...  man måste inte ha 300hk+ och en snygg bil för att köra...  och ni som tycker om att kolla tror jag inte har provat att köra nån gång bara...  ni e för fega för det!!!!  för att köra är juh minst dubbelt så skoj som att titta på big_smile hehe

så nog om det...


vid ca kl 22 va det 168 räknade bilar!!!!!  hur sjukt som helst när man räknade med 40-50 big_smile

och ett gäng riktigt feta prisvinnande bilar va där me smile  riktigt lyckat... 

tror det hade varit rätt lagom med en sån här träff kanske var 3:e vecka elr nåt??

ska börja leta datum och kolla så det inte krockar med nåt annat oxå så kommer det nog flera smile

personligen träffade jag och pratade med diverse väldigt trevligt folk som jag aldrig pratat med innan   hur skoj som helst smile

och onsdags träffar låter nice oxå smile



men tack till alla som ko och alla som va med och styrde upp allt osv... 


hoppas alla orkat läsa ända hit iaf smile

Bmc Crew
Lugge Rekondare
27 april 2009 · 218 Inlägg

Sketstopp24v skrev:
skit kul att det va så mkt folk som kom smile

tyvärr va det som vanligt vid grillningen...  alldelles för mkt publik och inte ens hälften som grillade =/  sen hörde man folk stå och säga att det skulle vara pinsamt osv...  kunde dem ställa upp och köra med en van så kan man fan gott ställa upp med sin 150-200 hk originalare så att man kanske kan få lite mer variation på det hela liksom..

det är inte  EDPS liksom...  man måste inte ha 300hk+ och en snygg bil för att köra...  och ni som tycker om att kolla tror jag inte har provat att köra nån gång bara...  ni e för fega för det!!!!  för att köra är juh minst dubbelt så skoj som att titta på big_smile hehe

så nog om det...


vid ca kl 22 va det 168 räknade bilar!!!!!  hur sjukt som helst när man räknade med 40-50 big_smile

och ett gäng riktigt feta prisvinnande bilar va där me smile  riktigt lyckat... 

tror det hade varit rätt lagom med en sån här träff kanske var 3:e vecka elr nåt??

ska börja leta datum och kolla så det inte krockar med nåt annat oxå så kommer det nog flera smile

personligen träffade jag och pratade med diverse väldigt trevligt folk som jag aldrig pratat med innan   hur skoj som helst smile

och onsdags träffar låter nice oxå smile



men tack till alla som ko och alla som va med och styrde upp allt osv... 


hoppas alla orkat läsa ända hit iaf smile

Men så har det alltid varit, Mycket snack liten verkstad när det gäller grillningen...

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Volvo S40 T4 SPORT "Special Sport Edition" (2001)
almadeus
27 april 2009 · 215 Inlägg

jäkla otur att jag missade det i lördags sad hörde bilarna ända hem och blev så sugen. Är lätt på nästa gång smile

Senast redigerat av Punti (27 april 2009)

BMW 330 turbo "drifting" (1991)
Tic
27 april 2009 · 153 Inlägg

Tyckte de va riktigt bra ..DOCK en stor tumme ner till publiken vid grillningen. stå inte PÅ vägen utan i diket, skitdrygt att ha folk på vägen som inte flyttar sig. Sen att gå längre fram än där bilarna kör????? hallå!! Annars mycke rolig träff, å mycke folk som Grillade.. Tumme upp// Nenne

Tuned By Nenne !!
RobinNilsson
14 juni 2009 · 369 Inlägg

Hejsan! nu va det ett tag sen det va en redig bilträff här i närheten så nu vill vi bjuda in er till KARLSHAMN! Den 4/7..   
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7#p1724917 

VÄLKOMMNA!   Mvh Robin

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
Raquex
26 september 2012 ·

Ingen bilträff snart innan det är dags för vinteruppehållet?
Hade vart trevligt iaf!

_XeoN_ Drive It Like You Hate It
26 september 2012 · 334 Inlägg

Raquex skrev:
Ingen bilträff snart innan det är dags för vinteruppehållet?
Hade vart trevligt iaf!

Rosenholm i karlskrona på Lördag

___ Life´s A Bitch Then You Die ____
BMW 320 Diesel "Familjeåket" (2007)
Volvo 945 Tdic "Knacket" (1991)
Raquex
26 september 2012 ·

Jaså? Det låter ju bättre än att behöva köra till Linköping eller Landskrona. Lite närmre smile

Vad är det för träff? Vilken tid är det som gäller och finns det nån info om träffen nånstans? smile

Sketstopp24v STREETRACER
26 september 2012 · 892 Inlägg

Finns en event tråd här på garaget om det, även på Facebook.

Bmc Crew
Raquex
26 september 2012 ·

Har valt att inte använda mig av facebook, så får bli att leta upp tråden här tongue

Sketstopp24v STREETRACER
26 september 2012 · 892 Inlägg

Okej. Gör så. Du e välkommen smile.

Bmc Crew
Raquex
26 september 2012 ·

Undrar om det är jag som är blind.. Men hittar ingen tråd om detta här?
Borde väl finnas i "Skåne och Blekinge" tråden eller?

Edit: Nu hittade jag den efter att du "bumpat" tråden smile

Senast redigerat av Raquex (26 september 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang