7134
Sök

Angående lycktor från DECTANE.SE

83 Inlägg
27 juni 2011
Trådstartare
Är de nån här som beställt lycktor till sin bil från DECTANE.SE?
Har haft otrolig otur gällande lycktor till bilen, provade 1 modell "3ggr av samma modell" som nivåregleringen inte vill fungera och en modell där hellyset inte går att reglera och lyser hälften så långt som halv sad

Mina funderingar är hur dom verkar va i kvalité m.m!

Sponsorer: AudioVideo Mora "Batteri, Kabel m.m"
Leverantörer Ljud: EJ KLART

fälg fantast
1 086 Inlägg
27 juni 2011
dectane är en av de större leverantörerna av fram/baklampor....dock är det lååååång väntetid på vissa lamper

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

mest bara galen :)
80 Inlägg
24 september 2012
lång väntetid! skojjar du? jag har väntat sen den 2:a juni på klarglas tonade dimljus men inte fått dem än! han visste inte heller när dom skulle komma in heller,.. han erbjöd mig en annan modell av dimljus och jag sa okej, då svarar killen att jo men då får du sätta in 120kr på vårat konto då dom är dyrare! fan heller att jag gör, det tycker jag ni ska stå för som goodwill sa jag, men nej det kunde dom inte göra!.. så jag får vackert vänta ännu längre, till saken hör att det var lagerstatus grön (finns på hyllan) när jag beställde, efter nån dag blir jag uppringd av dectane och dom svarar att nåt har blivit fel och att det inte fanns några dimljus på hyllan, nån hade glömt att uppdatera deras hemsida! jag skulle få vänta 2,5 månad... som sagt det var 2:a juni och idag är det24 september och jag har inga dimljus och vet inte heller när/om det kommer några! HANDLA INTE AV dectane.se jävla skojjare!

630 Inlägg
11 oktober 2012
Beställde sidoblinkers den 2012-10-04, har än idag inte kommit, har inte fått tag i dom för att avbeställa skiten, dom verkar rätt så oseriösa.

Sök