6912
Sök

Bilprovnignen internetbokning ändrad(?)

327 Inlägg
13 oktober 2012
Trådstartare
Sist jag var inne och skulle kolla besikningpapprena på mina bilar. så logga jag in med regnummer+ dom fyra sista i mitt personnummer. och kunde boka bes,kolla "besikningspapper" för 4år bakåt eller nått sånt. Nu när jag loggar in. Ser jag inte mina andra fordon, och hittar inte "besikningspappren" på nätet längre. Är det borttaget eller är jag bara allmänt blind?

jasse26
13 oktober 2012
"Under oktober är vår tjänst Mina fordon Privat stängd. Det innebär att beställning av väntelista och automatisk påminnelse via SMS och e-post inte kan göras under denna period. Om du redan har en påminnelse eller står i väntelista påverkas den inte." jag såg detta med i dag  vi verkar få vänta till nästa månad
det stod på deras hemsida
http://www.bilprovningen.se/bp/main.nsf … 650033FFD0
Senast redigerat av jasse26 (13 oktober 2012)

327 Inlägg
13 oktober 2012
Trådstartare
jasse26 skrev:
"Under oktober är vår tjänst Mina fordon Privat stängd. Det innebär att beställning av väntelista och automatisk påminnelse via SMS och e-post inte kan göras under denna period. Om du redan har en påminnelse eller står i väntelista påverkas den inte." jag såg detta med i dag verkar få vänta till nästa månad

Aha.. såg de också nu. Fan va jobbigt. speciellt när jag har tappat bort papprena.. å ska fixa 2:orna som ja inte har i huvudet...

jasse26
13 oktober 2012
steelseries skrev:
jasse26 skrev:
"Under oktober är vår tjänst Mina fordon Privat stängd. Det innebär att beställning av väntelista och automatisk påminnelse via SMS och e-post inte kan göras under denna period. Om du redan har en påminnelse eller står i väntelista påverkas den inte." jag såg detta med i dag verkar få vänta till nästa månad

Aha.. såg de också nu. Fan va jobbigt. speciellt när jag har tappat bort papprena.. å ska fixa 2:orna som ja inte har i huvudet...

tror du kan åka en en besiktningsstation så skriver dom ut det:)

Sök