Tips på trimföretag som är lika bra som atech

jok3 Lastbilsschaffis
21 november 2012 · 886 Inlägg

karlberg92 skrev:

jok3 skrev:
Då är det bara att boka in dig då. Om du inte står i deras kalender så får du ingen tid smile Sen är det bara lämna bilen hos dem smile

Men han vill ju inte boka in mig för han har några bilar som han måste få klart innan han kan boka in mig hmm det har han haft i typ.2 månader nu:|

Om inte han vill boka är det ju en annan sak. Då är det ju bara att vänta smile

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
karlberg92
21 november 2012 · 279 Inlägg

Blyfot_Racing skrev:
Bra verkstäder har fullt upp mindre bra verkstäder har mer tid över

Jo det fattar ju jag med, hade räknat med väntetid men jag har ju inte änns fått bokat en tid, skulle inte klaga om jag fick en tid om 2 månader för då vet jag ju att det blir av, men nu vet jag inte vad som händer alls, har ju en bil som.jag måste k€rå som en gubbe för jag inte får lägga laddtryck på den, sad

Sponsrad av: Mig
Projekttråden!:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3967332
När du tycker att det är jobbigt eller tråkigt att tanka bilen då är det dax att sälja den!
Blyfot_Racing
21 november 2012 · 904 Inlägg

Det ä ju tyvärr så att det ä nu à tech har som mest å göra

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
D_Carlsson Bonntrimmare
22 november 2012 · 620 Inlägg

Kolla med Marco på bsr performance center syd han är ju ganska säker men då är det några mil att åka

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang