Fast peaken kan bli högre, det märks ganska tydligt när en dump inte orkar med.
När det satt en dump i min bil så märktes det tydligt att den inte orkade med. Först en hög peak sedan sjönk den. och ibland gick den inte över 0,7bar fast den normalt skulle ligga på 1,1. tog bort skiten "JBR K25" och vipps så hade man aldrig mer problem med laddtryck, förutom när tryckröret flög av pga dålig skarv
Det är sant det du säger, men på det intrycket jag fick så lät det inte som dumpen den ska ju inte sjunka, och sen peaka och gå, den sjunker ju och stiger utan desslike
Nej enligt beskrivningen så låter det inte som dumpen, men vem vet! Lätt att testa iaf!
sant, ah du var från torsby ja, tyckte jag kände igen bilen ;>
Det är sant det du säger, men på det intrycket jag fick så lät det inte som dumpen den ska ju inte sjunka, och sen peaka och gå, den sjunker ju och stiger utan desslike
Nej enligt beskrivningen så låter det inte som dumpen, men vem vet! Lätt att testa iaf!
sant, ah du var från torsby ja, tyckte jag kände igen bilen ;>
Ja min peakar tex 1,4bar men ligger konstant på 1,1bar. Med en kass dump kan den peaka på tok förhögt och så sjunker laddtrycket eller lägger sig lägre än vad den är inställd för att göra.