6705
Sök

Problem med min t5a! Laddar dåligt!!

DEVIL
1 171 Inlägg
2 januari 2013
A-Dahlgren skrev:
Legosoldaten skrev:
A-Dahlgren skrev:

Fast peaken kan bli högre, det märks ganska tydligt när en dump inte orkar med.

När det satt en dump i min bil så märktes det tydligt att den inte orkade med.
Först en hög peak sedan sjönk den.
och ibland gick den inte över 0,7bar fast den normalt skulle ligga på 1,1.
tog bort skiten "JBR K25" och vipps så hade man aldrig mer problem med laddtryck, förutom när tryckröret flög av pga dålig skarv smile

Det är sant det du säger, men på det intrycket jag fick så lät det inte som dumpen tongue den ska ju inte sjunka, och sen peaka och gå, den sjunker ju och stiger utan desslike tongue

Nej enligt beskrivningen så låter det inte som dumpen, men vem vet! smile Lätt att testa iaf!

sant, ah du var från torsby ja, tyckte jag kände igen bilen ;>

bmw m power

Dahlgren
450 Inlägg
2 januari 2013
Jenniferjohansson skrev:
Ja precis smile vad innebär peaka då? tongue

Peak = Högsta värdet.

Dahlgren
450 Inlägg
2 januari 2013
Legosoldaten skrev:
A-Dahlgren skrev:
Legosoldaten skrev:

Det är sant det du säger, men på det intrycket jag fick så lät det inte som dumpen tongue den ska ju inte sjunka, och sen peaka och gå, den sjunker ju och stiger utan desslike tongue

Nej enligt beskrivningen så låter det inte som dumpen, men vem vet! smile Lätt att testa iaf!

sant, ah du var från torsby ja, tyckte jag kände igen bilen ;>

japp! Men har nyss bytt kommun smile

22 Inlägg
2 januari 2013
Ta en titt på Spjällhus slangen, Min hade spruckit undertill. Tog ett tag innan jag fick reda på att den var sprucken ...

//Jonathan

43 Inlägg
3 januari 2013
Trådstartare
högsta värden av vad? smile laddtrycket? Ja ska kolla upp de osså, tack så jättemycket för alla tips smile

Dahlgren
450 Inlägg
3 januari 2013
Ja min peakar tex 1,4bar men ligger konstant på 1,1bar. Med en kass dump kan den peaka på tok förhögt och så sjunker laddtrycket eller lägger sig lägre än vad den är inställd för att göra.

43 Inlägg
3 januari 2013
Trådstartare
jaha okej, då förstår ja smile

Sök