Halllååååååå grabbar !!!Det var jag som drog igång det här med "svensk/invandrare" eller "vi/dom"
Ej läst igenom alla inlägg, läste bara snabbt.
Jag menade INTE att invandrare är dumma i huvudet och att man ska akta sig för dessa när det gäller affärer (som det tydligen uppfattades hos några..:S )
Jag har gjort affärer med invandrare, och dom som INTE kan svenska avstår jag gärna och göra affärer med!! Detta säger jag efter att ha gått igenom skit med vissa.. Finns ju givetvis svenskar som är totalt vrickade i skallen, men som förstår och behärskar det språk jag behärskar som mest (jag är kurd, men född i Sverige)
Jag sa inte att invandrare INTE äger Saabar, sa bara dom flesta INTE tycker om Saabar, sepciellt äldre!
Mig kvittar det vem jag har med och göra, somalier, amerikan, svensk eller arab. Så länge vi förstår varann är det väl inga problem

Ja, vem är svensk idag? Inte ens självaste Jimmie Åkesson (ironisk)

Jag är kurd, icke kriminell(!!!) och jobbar +/- 200h i månaden. Räcker det för att inte bli kallad "belastning för samhället", svensson?

Vi har även fula svenskar i detta land! Men "vi" kan ju inte skylla på det egna folket i tuffa tider, går ju liksom inte ihop.
Ha en trevlig kväll, gubbar
Säg till om det är ngt