7049
Sök

Tvärbalk bak, stomme, vänster sida, rostskadat HJÄLP!

4 Inlägg
22 januari 2013
Trådstartare
Va inne med min Volvo 940 på bilprovningen. Det enda som va problemet va just Stomme tvärbalk på vänster sida bak va rostskadat. Enligt dom så skulle det va ganska mycket rostskada. Men då det är min favoritbil och det absolut inte finns någon möjlighet för mig att göra mig av med den så undrar jag om ni vet någon i Kalmar län som kan fixa detta? Kom med förslag på hur man gör med det här,om det är svårt att fixa och gärna höra av er till mig om ni känner någon som kan hjälpa mig.

/ Fia
Senast redigerat av Deaa (22 januari 2013)

Skrutten - Min lilla Volvo

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
22 januari 2013
Istort sätt vilken idiot som helst som äger en svets:)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

4 Inlägg
22 januari 2013
Trådstartare
Dom jag har pratat med säger att det är för mycket jobb så dom vill helst inte göra det.. hmm

633 Inlägg
22 januari 2013
vem som kan göra de med en svets hade själv kunnat göra de men långt iväg, sen är rost inget roligt o hålla på med ;p

4 Inlägg
22 januari 2013
Trådstartare
Hm okej..Ja jag kan ju egentligen inte ett skit om bilar men tycker att det är lustigt att dom inte vill göra det då.

633 Inlägg
22 januari 2013
man kan lätt ta 500kr timmen på rost om de är så , men lättast för dig är väl o hitta en mekaniker som meka hemma o har lyft som gör lite svartjobb

4 Inlägg
22 januari 2013
Trådstartare
ja jag ska in med den till en kompis om två veckor men han lät inte heller så glad i att göra det. Får se vad som händer. :-) Va bara lite intresserad i att se om det va en jäkla massa jobb med det hela och hitta någon som kan hjälpa till om han inte ställer upp. :-)

Pim_Pim
22 januari 2013
Hade min svets inte kastat in handduken för ett tag sen så hade jag kunnat hjälpa dig.

Men nån svartjobbare måste det finns i närheten. : )

Sök