Militärgrön färg!

Yacco
31 januari 2013 · 124 Inlägg

asså är det ingen som vet vart man kan få tag på militärgrön färg??

SoL Eigenbrötler
31 januari 2013 · 1 237 Inlägg

Färgaffären bryter efter dina önskemål. Rätt logiskt att färgaffären har färg va? cool

Senast redigerat av SoL (31 januari 2013)

Opel Rekord Coupé "Sopel" (1968)
Yacco
31 januari 2013 · 124 Inlägg

hahaha jo nu när jag tänker efter så är det ju rätt uppenbart! trög jag är.. haha nej men dom vill ju ha miljontals kronor för det ju.. svindyrt!

AndrAAx
1 februari 2013 · 742 Inlägg

Förmodar att du inte är ute efter billack! Far på en färgaffär och kolla! Det är INTE specielt dyrt! Annars så har du vinyl, men då springer det iväg en bit om du ska ha till en hel bil!

Opel Astra Kombi | VW Polo Variant Open Air | VW Lupo | VW Golf 4 Kombi
www.BilstereoOnline.se - Overloud, SP Audio, SPL Lab
Buick Grand National "Fast And The Furious" (1986)
OUTLAW1
1 februari 2013 ·

Yacco skrev:
hahaha jo nu när jag tänker efter så är det ju rätt uppenbart! trög jag är.. haha nej men dom vill ju ha miljontals kronor för det ju.. svindyrt!

känns inte direkt som att du lever i en sann värld...
färg kostar på sin höjd några hundralappar..
kolla in min förra bmw touring som jag lackade om själv..kostnad 1700:- 2k bilfärg med härdare..
detta inkl slipmaterial,spackel etc..
Köp allt på en lackverkstad alternativt lackaffär...gör jobbet själv...
vinyl till en hel bil skulle jag nog tro några tusenlappar på...klart snyggt och skulle det se för jävligt ut e det bara att ta av..lol

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 februari 2013 · 14 077 Inlägg

Yacco skrev:
hahaha jo nu när jag tänker efter så är det ju rätt uppenbart! trög jag är.. haha nej men dom vill ju ha miljontals kronor för det ju.. svindyrt!

Du vill alltså att nån ska skänka dig färg eftersom du inte verkar vilja betala. Har jag uppfattat dig rätt. Annars säger jag som ovan....det är inte speciellt dyrt att köpa på en färgaffär.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
S_Henjer
1 februari 2013 · 1 150 Inlägg

[img]https://www1.garaget.org/archive/70/69353/250392/250392-2574388.jpg[/img]

Tillräckligt grön? På mitt förra jobb blandade jag den färgen själv. Plåtfärg, 3 liter kostade typ 300 kr. Har kvar av färgen fortfarande... Ska du ha det billigare än det så kommer nog bilen din förbli ogrön.big_smile

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Emilius Avstängd
1 februari 2013 · 1 714 Inlägg

Missade du detaljen att saker kostar pengar och inget är gratis i den här världen?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang