Simons avgassytem

aneel
21 januari 2013 · 117 Inlägg

fan riktigt bra de där!

OmegaCoffe Dumpersförare.
25 januari 2013 · 970 Inlägg

har köpt en gång alldrig mer. jävla skit. lät som orginal. numera bygger man sj.

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97
Volvo V70 (2000)
caromania Forummoderator
26 januari 2013 · 9 296 Inlägg

Alltså, att sätta Simons system på bilen är ju som att tejpa listerna med eltejp. Skaffa ett rostfritt system av kvalitetsmärke direkt. Kolla i England då det är halva priset där.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Drunk A.Sörman
26 januari 2013 · 1 299 Inlägg

caromania skrev:
Alltså, att sätta Simons system på bilen är ju som att tejpa listerna med eltejp. Skaffa ett rostfritt system av kvalitetsmärke direkt. Kolla i England då det är halva priset där.

Du vet att Simons gör några av dom bästa systemen i rostfritt?? för fem år sedan var dom inget vidare idag pissar dom på många av dom andra märkena smile

AK-TUNING Four rings to rule them all
26 januari 2013 · 227 Inlägg

Helt rätt "Drunk"!

DasAuto
26 januari 2013 · 2 751 Inlägg

Mycket möjligt att dom har förbättrats, mitt "icke" rostfria rostade sönder på en vinter. På min golf.

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
AK-TUNING Four rings to rule them all
26 januari 2013 · 227 Inlägg

Mitt är utmärkt! Jag är as nöjd faktiskt. Inte rostat någonstans, blir lite smutsigt under vintern bara. Tvättar rent det, och så skiner det igen big_smile

firefreak Eldknast
26 januari 2013 · 915 Inlägg

Det dom byggde till min A6a var grymt fint gjort i rostfritt. Helt i klass med det milltek jag har på golfen nu.

Tiden är rolig när det går fort... :)
JoacimW Ung&Dum
26 januari 2013 · 430 Inlägg

caromania skrev:
Alltså, att sätta Simons system på bilen är ju som att tejpa listerna med eltejp. Skaffa ett rostfritt system av kvalitetsmärke direkt. Kolla i England då det är halva priset där.

Haha nu är du ute och cyklar

In hoc signo vinces
AK-TUNING Four rings to rule them all
27 januari 2013 · 227 Inlägg

Bra sagt Firefreak! big_smile

Tezzantezz
14 februari 2013 · 34 Inlägg

Vet inte om jag vill säga att Simons och Milltek är i samma "nivå"?

Tack till: Stertman Motorsport AB, Mekonomen Vårby, VR Motor Älvsjö, Euromaster i Enköping & ENA Bilvård
Volkswagen Golf GTi MKVI "Stertman Motorsport" (2009)
firefreak Eldknast
14 februari 2013 · 915 Inlägg

Tezzantezz skrev:
Vet inte om jag vill säga att Simons och Milltek är i samma "nivå"?

Det är nog skillnad på kitten dom säljer och det dom skräddarsydde på min bil. Kan inte uttala mig om kitten då jag aldrig testat. Men det skräddarsydda dom satte på min bil var det toppklass på.

Ska kanske tilläggas att det var ett skräddarsytt system helt i rostfritt jag hade på min...

Senast redigerat av firefreak (14 februari 2013)

Tiden är rolig när det går fort... :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang