Hjälp att kolla bmw e39 i malmö?

kimme_94
24 februari 2013 · 137 Inlägg

Hej. Det är så att jag letar bil. Och självklart hittar man ju något som inte finns runt hörnet, just nu i malmö, bor i stockholm. Så min fråga är, finns det någon vänlig själ där nere, som kan offra en stund att kolla till en bil åt mig, en bmw e39 528. Kolla och klämma och känna lite, bilda en uppfattning som är svår att göra med text och bilder.

Skriv gärna i tråden och lämna mail eller nummer, vore hur snällt som helst. Vill du ha en slant för saken så löser vi nog det!

BMW 320i E36 "Vilda musen" (1997)
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
24 februari 2013 · 1 778 Inlägg

Är de här omkring så kan jag kolla åt dig. Och jag har ägt många e39or och skulle vilja påstå att jag vet mycket om dem.
Och jag har bmw inpa system i laptopen som jag tar med mig och pluggar in i bilen.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
kimme_94
24 februari 2013 · 137 Inlägg

76Lubricants skrev:
Är de här omkring så kan jag kolla åt dig. Och jag har ägt många e39or och skulle vilja påstå att jag vet mycket om dem.
Och jag har bmw inpa system i laptopen som jag tar med mig och pluggar in i bilen.

Låter väldigt snällt och bra!
Är helt lost på malmö, men det verkar ligga nära folkets park, om det säger dig något?smile  väldigt centralt tror jag.

BMW 320i E36 "Vilda musen" (1997)
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
24 februari 2013 · 1 778 Inlägg

kimme_94 skrev:

76Lubricants skrev:
Är de här omkring så kan jag kolla åt dig. Och jag har ägt många e39or och skulle vilja påstå att jag vet mycket om dem.
Och jag har bmw inpa system i laptopen som jag tar med mig och pluggar in i bilen.

Låter väldigt snällt och bra!
Är helt lost på malmö, men det verkar ligga nära folkets park, om det säger dig något?smile  väldigt centralt tror jag.

Jag är också lost på malmö. Jag bor i östergötland, så tänkte om du hittar nåt intressanr här omkring:-)
Vad är det för e39 du söker?

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
kimme_94
24 februari 2013 · 137 Inlägg

Haha jaha, men så vet jag det, alltid bra! Är ute efter en e39 523-528
Priset på dom bara sjunker ju! 20.000 lappen gärna. Finna många runt 20-25, provkörde en på handlare igår, för 25, fick ner den till 20, men var lite för illa rost..

Gärna skinn, farthållare osv, men rosten är ju det vanliga, så helre tyg med bättre skick i lacken, än fullutrustad skinn med massa rost!

Har en här uppe, i flen, för 19,5. Som jag funderar på att kika på, dock tyg.

Håll gärna utkik!

BMW 320i E36 "Vilda musen" (1997)
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
24 februari 2013 · 1 778 Inlägg

kimme_94 skrev:
Haha jaha, men så vet jag det, alltid bra! Är ute efter en e39 523-528
Priset på dom bara sjunker ju! 20.000 lappen gärna. Finna många runt 20-25, provkörde en på handlare igår, för 25, fick ner den till 20, men var lite för illa rost..

Gärna skinn, farthållare osv, men rosten är ju det vanliga, så helre tyg med bättre skick i lacken, än fullutrustad skinn med massa rost!

Har en här uppe, i flen, för 19,5. Som jag funderar på att kika på, dock tyg.

Håll gärna utkik!

Okej. Vet om en fin touring 2001 (facelift) med skinn som är rostfri.
520i (samma som 523 95-00).
Men den är inte riktigt i din prisklass, tror han vill ha 35k. Men den ligger inte ute på blocket än.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang