6064
Sök

Kylare till Toyota Corolla

2 Inlägg
28 februari 2013
Trådstartare
Tja !

Mitt kyl läcker så jag är i behov av ett nytt snarast möjligt.

När jag skrivit in mitt reg nr på tex mister-auto så kommer det fram diverse olika kyl. Det billigaste kostar 613 kr.

Jag undrar om alla kyl som kommer upp på mitt regnr passar (manuell växellåda) eller varför kan det skilja sig så mycket i pris ? ( 613kr - ca 2200kr)

Spelar det någon roll om kylets mått är lite mindre (ngn cm) än orignal ? tänker på att det borde inte komma upp på mitt regnr om det inte passar.

Hoppas på svar snarast ! smile

MVH

1 366 Inlägg
28 februari 2013
Mr Auto är inte en svensk sida och jag hade personligen inte handlat där pga dålig support.

Kolla på skruvat istället eller skroten.. skruvat har fått mycket kritik också men det finns ivarjefall en support.

Personligen köper jag oftast på ebay tyskland eller england, dom har ju ett rykte att leva upp till eftersom man alltid får möjlighet att ge en recension som alla kan se. supporten brukar vara kanon och jag har aldrig fått en del som inte passar

simonquick93 skrev:
Tja !

Mitt kyl läcker så jag är i behov av ett nytt snarast möjligt.

När jag skrivit in mitt reg nr på tex mister-auto så kommer det fram diverse olika kyl. Det billigaste kostar 613 kr.

Jag undrar om alla kyl som kommer upp på mitt regnr passar (manuell växellåda) eller varför kan det skilja sig så mycket i pris ? ( 613kr - ca 2200kr)

Spelar det någon roll om kylets mått är lite mindre (ngn cm) än orignal ? tänker på att det borde inte komma upp på mitt regnr om det inte passar.

Hoppas på svar snarast ! smile

MVH

2 Inlägg
28 februari 2013
Trådstartare
Ja okej, frågan är väl bara om det är värt att köpa ett begagnat kyl, då det kanske går sönder lika fort igen?

Du vet inget om storleken ?

Sök