BMW E39 med ett rent underrede?

syftet är väl att jag vill ha en bil som är riktigt fräsch och fin. idén om att putsa underredet fick jag nog från en röd volvo 940 turbo som va med i tidningen bilsport och hade ett extremt välputsat underrede. detta projektet kommer ta ett tag att slutföra då jag studerar och då är inte plånboken den fetaste. har även tänkt sugtrimma bilen men funderar på en turbo eller kompressor fast det kommer inte hända än på länge om det nu skulle inträffa. men följ gärna och se hur det slutar :)
  • 37 Följare
  • 52 463 Visningar
  • Projektet avslutat 19 maj 2013
M-Larsson bensin i blodet.
20 januari 2013 · 151 Inlägg

Jeqpe skrev:
Ja puttra runt i en 523 kombi när ja gick i skolan smile kunglig komfort! och drack inte mycket bensin heller big_smile

jo jag tycker oxå att det är grym komfort i dom men inte nu när jag har bytt till coilisar smile min ligger på 07-08 liter milen landsväg och tycker det är på gränsen till förmycket nu när jag läser smile

leker fotograf på fritiden så checka in MangePhotos vettja!
min underredsrenovering på BMWn.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=239522
Volkswagen vento "fas 1" (1997)
Jeqpe Nukelear Devize
21 januari 2013 · 1 357 Inlägg

M-Larsson skrev:

Jeqpe skrev:
Ja puttra runt i en 523 kombi när ja gick i skolan smile kunglig komfort! och drack inte mycket bensin heller big_smile

jo jag tycker oxå att det är grym komfort i dom men inte nu när jag har bytt till coilisar smile min ligger på 07-08 liter milen landsväg och tycker det är på gränsen till förmycket nu när jag läser smile

En 520 kanske då istället? tongue

Lobster knife fight
M-Larsson bensin i blodet.
21 januari 2013 · 151 Inlägg

Jeqpe skrev:

M-Larsson skrev:

Jeqpe skrev:
Ja puttra runt i en 523 kombi när ja gick i skolan smile kunglig komfort! och drack inte mycket bensin heller big_smile

jo jag tycker oxå att det är grym komfort i dom men inte nu när jag har bytt till coilisar smile min ligger på 07-08 liter milen landsväg och tycker det är på gränsen till förmycket nu när jag läser smile

En 520 kanske då istället? tongue

haha jaa fast om jag ska sälja bilen så är jag nog sugen på att testa något annat märke, mest för att känna runt lite. trivs man inte så blir det tillbaka till BMW och införskaffar mig en e61 då big_smile

leker fotograf på fritiden så checka in MangePhotos vettja!
min underredsrenovering på BMWn.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=239522
Volkswagen vento "fas 1" (1997)
Jeqpe Nukelear Devize
22 januari 2013 · 1 357 Inlägg

M-Larsson skrev:

Jeqpe skrev:

M-Larsson skrev:

jo jag tycker oxå att det är grym komfort i dom men inte nu när jag har bytt till coilisar smile min ligger på 07-08 liter milen landsväg och tycker det är på gränsen till förmycket nu när jag läser smile

En 520 kanske då istället? tongue

haha jaa fast om jag ska sälja bilen så är jag nog sugen på att testa något annat märke, mest för att känna runt lite. trivs man inte så blir det tillbaka till BMW och införskaffar mig en e61 då big_smile

hehe har man pengar så ;D

Lobster knife fight
M-Larsson bensin i blodet.
22 januari 2013 · 151 Inlägg

Jeqpe skrev:

M-Larsson skrev:

Jeqpe skrev:

En 520 kanske då istället? tongue

haha jaa fast om jag ska sälja bilen så är jag nog sugen på att testa något annat märke, mest för att känna runt lite. trivs man inte så blir det tillbaka till BMW och införskaffar mig en e61 då big_smile

hehe har man pengar så ;D

jo det är det oxå wink men vid det laget så har jag nog jobbat ihop till dom pengarna smile

leker fotograf på fritiden så checka in MangePhotos vettja!
min underredsrenovering på BMWn.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=239522
Volkswagen vento "fas 1" (1997)
Jeqpe Nukelear Devize
23 januari 2013 · 1 357 Inlägg

M-Larsson skrev:

Jeqpe skrev:

M-Larsson skrev:

haha jaa fast om jag ska sälja bilen så är jag nog sugen på att testa något annat märke, mest för att känna runt lite. trivs man inte så blir det tillbaka till BMW och införskaffar mig en e61 då big_smile

hehe har man pengar så ;D

jo det är det oxå wink men vid det laget så har jag nog jobbat ihop till dom pengarna smile

Hehe jo det är ju lite lättare att köpa bil med jobb ;D trodde dock jag skulle köra i en m5a vid det här laget men icke haha big_smile dock om jag inte hade haft någon bil och sparat alla pengarna hade jag nog haft en nu hehe men vad är det för roligt med det? ;D

Lobster knife fight
eastmotorsport -sommar ska de va....
8 februari 2013 · 4 524 Inlägg

Imponerande jobb med bilen! Fortsätter följa dig såklart!

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
kimme_94
28 februari 2013 · 137 Inlägg

om bilen ska säljas har du en intresserad! PMa om du ska sälja

BMW 320i E36 "Vilda musen" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang