Jag köpte mig en SAAB 9-5:a för ett par veckor sedan. Och inuti bilen sitter denna mojäng och bunten med kablar som ni ser på fotona. Displayen sitter på i-brädan och kabelbunten nere vid passagerar sidan. Sitter även en mic uppe bredvid förarplats. Bablarna innehåller en massa olika kontakter, tex nätverkskontakt, olika ljudkontakter o andra konstiga som jag aldrig sett tidigare. Antar ju att det är till någon form av handsfree, kanske har han som ägt bilen innan haft en mobilhållare som varit kopplad till dessa kablar?
Är det någon som har sånt här, eller kan veta vad det är till. Och fungerar detta bara till Nokia mobiler eftersom det står Nokia på dosan med display?
Då var jag inte helt fel ute ändå. Trodde det var något för mobil. Så det har suttit en telefon i själva bilen då, ja har man ingen användning för det så åker det ju bort.
Då var jag inte helt fel ute ändå. Trodde det var något för mobil. Så det har suttit en telefon i själva bilen då, ja har man ingen användning för det så åker det ju bort.
ne de ska vara en stor lur å grejer till den å har du inte den så är den rejält värdelös.