Har en volvo 855 -94 som skulle behöva en ny kamrem snarast då den gått 36.000 mil nu.
Undrar vad de kan kosta på en verkstad eller om det finns någon i Tierpstrakten (Uppland) som skulle kunna göra det och vad det är som behöver inhandlas inför bytet.
MVH. Mikael
///Red. rubrik och inlägg.
Senast redigerat av Dieselsmurfen (7 februari 2013)
Mekonomen har allt du behöver , tala med dom så hjälper dom dig ! Sen i fyrislund i Uppsala har du ju verkstäder precis bredvid som kanske kan hjälpa till för en vettig peng!
Hej jag är nybörjare här, jag gillar detta forum, det är mycket trevlig och informativ, det är också väldigt gynnades för us.i är personligen imponerad att gå detta forum ... verkligen tack för att ge mig denna vänliga atmosfär.
Har en volvo 855 -94 som skulle behöva en ny kamrem snarast då den gått 36.000 mil nu.
Undrar vad de kan kosta på en verkstad eller om det finns någon i Tierpstrakten (Uppland) som skulle kunna göra det och vad det är som behöver inhandlas inför bytet.
MVH. Mikael
///Red. rubrik och inlägg.
Hur långt är du villig at åka för att få hjälp?
På min förra 850 t5 så började vattenpumpen läcka, jag stod för material och lät en volvomek utföra jobbet hemma hos sig i sin verkstad. Det blev billigt också, runt 1600kr. http://www.bennyksalltjanst.se/start.htm är hans hemsida, om han håller igång fortfarande vet jag inte.