3862
Sök

Trimma B200F ? Förslag önskas

Ubåtsingenjör
7 382 Inlägg
19 mars 2013
orginal grejjerna vet jag tyvär väldigt lite om ( inte så volvo insatt)

men ett alternativ är ju att åka till en mc skrot och plocka en förgasarbrygga från en utav de effektstarkare hojjarna och sen bygga ett insug själv smile det är nog mest bang for the buck

3 292 Inlägg
19 mars 2013
Trådstartare
CHEEVA skrev:

men ett alternativ är ju att åka till en mc skrot och plocka en förgasarbrygga från en utav de effektstarkare hojjarna och sen bygga ett insug själv smile det är nog mest bang for the buck

Ja det är ju ett alternativ, vet ej var man får tag på sånt eller vad det kostar.. har ju som sagt en rätt så ansträngd budget.

** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **

Ubåtsingenjör
7 382 Inlägg
19 mars 2013
Danne_1977 skrev:
CHEEVA skrev:

Ja det är ju ett alternativ, vet ej var man får tag på sånt eller vad det kostar.. har ju som sagt en rätt så ansträngd budget.

bästa tipset jag kan ge just nu är blocket, hade koll på en massa mc skrotar innan men har glömt allt.. ska se om jag kan rota fram lite länkar till dig smile

3 292 Inlägg
19 mars 2013
Trådstartare
CHEEVA skrev:
Danne_1977 skrev:
CHEEVA skrev:

bästa tipset jag kan ge just nu är blocket, hade koll på en massa mc skrotar innan men har glömt allt.. ska se om jag kan rota fram lite länkar till dig smile

Ja det skulle vara coolt med lite länkar.. jag kan inget om MC.. inte ett smack om jag ska vara ärlig.

** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **

730 Inlägg
19 mars 2013
Timos motor fick ju 213 hk med lh 2.4 med chippade boxar. Detta va ju dock en 2.5 L B230 med extraktor och std 531 med annan kam.

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3

Sök