Honda CRX 1.6 VT EE8 (1991)

DRFT_ HH|Photo
10 april 2013 · 165 Inlägg

Blev riktigt bra! Nya skyltar bara sen så är du hemma! big_smile

HH|Photo
Är med och håller i Japan vs Germany på Ring Knutstorp. Skicka PM vid frågor.
Honda S2000 (2005)
Volkswagen Polo 6n2 GTI "Brukis.." (2001)
robin_civic
10 april 2013 · 1 391 Inlägg

sjukt fint big_smile

Meeee
Honda Civic "MB3" (2000)
Honda Civic EK4 "EK2420" (2000)
AskforRobban
11 april 2013 ·

DRFT_ skrev:
Blev riktigt bra! Nya skyltar bara sen så är du hemma! big_smile

Tack som fan! big_smile haha ja!! De ska bytas! big_smile

WobbzGurka
11 april 2013 · 725 Inlägg

AskforRobban skrev:

WobbzGurka skrev:

AskforRobban skrev:

Tack mannen!! big_smile Det är en riktigt rolig bil som bjuder på massa körglädje, går billigt och bra!

Skulle nog inte rekommendera vinterkörning då krocksäkerheten inte är den bästa..  smile

Tänkte ha som förstabil, men kanske inget att satsa på då eftersom jag inte har råd att äga 2 bilar hmm ? men dom är förjävla snygga så det är ju svårt att låta bli sad är civic'en bättre som vinterbil eller är dom ungefär lika? big_smile

Årsmodellerna av civic/crx 88-91 låg 40% under medelvärdet i krocksäkerhet enligt trafikverket, så den är inte kul på vintern när det är halkigt och jävligt.. tongue

haha åhfan xD jaja, får la bli volvo som alla andra då hmm jävlar va snygg den vart i vit ! fyfan big_smile

AskforRobban
11 april 2013 ·

WobbzGurka skrev:

AskforRobban skrev:

WobbzGurka skrev:

Tänkte ha som förstabil, men kanske inget att satsa på då eftersom jag inte har råd att äga 2 bilar hmm ? men dom är förjävla snygga så det är ju svårt att låta bli sad är civic'en bättre som vinterbil eller är dom ungefär lika? big_smile

Årsmodellerna av civic/crx 88-91 låg 40% under medelvärdet i krocksäkerhet enligt trafikverket, så den är inte kul på vintern när det är halkigt och jävligt.. tongue

haha åhfan xD jaja, får la bli volvo som alla andra då hmm jävlar va snygg den vart i vit ! fyfan big_smile

Rekommenderar starkt att du besöker HPC - www.hondaklubben.com och tar upp detta ämne, finns många olika modeller från Honda med massa roliga motoralternativ smile

Kul att du gillar bilen, det tackar jag för! big_smile

WobbzGurka
11 april 2013 · 725 Inlägg

AskforRobban skrev:

WobbzGurka skrev:

AskforRobban skrev:

Årsmodellerna av civic/crx 88-91 låg 40% under medelvärdet i krocksäkerhet enligt trafikverket, så den är inte kul på vintern när det är halkigt och jävligt.. tongue

haha åhfan xD jaja, får la bli volvo som alla andra då hmm jävlar va snygg den vart i vit ! fyfan big_smile

Rekommenderar starkt att du besöker HPC - www.hondaklubben.com och tar upp detta ämne, finns många olika modeller från Honda med massa roliga motoralternativ smile

Kul att du gillar bilen, det tackar jag för! big_smile

de ska jag kolla upp! tack så mycket!

AEracing Servicetekniker
12 april 2013 · 160 Inlägg

Jag har totalt missat din projekttråd. Snyggt jobbat! smile

Vart ligger B&T Bil förresten? Funderade på om man skulle komma förbi och snacka lite. Det var lite trångt om tid sist.. wink

OG9-3 2.0T Sport Edition
AskforRobban
12 april 2013 ·

AEracing skrev:
Jag har totalt missat din projekttråd. Snyggt jobbat! smile

Vart ligger B&T Bil förresten? Funderade på om man skulle komma förbi och snacka lite. Det var lite trångt om tid sist.. wink

Tack gubben! Ja det var lite stressigt tongue Det ligger där Scanauto låg förut, bakom philipson tongue

zlowmo
17 april 2013 · 3 Inlägg

Riktigt fin crx! Synd att jag var sjuk när b&t bil hade visning, var det mycket folk där? /ctr ägare

Volkswagen Golf R Sportscombi "Silverpilen" (2015)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang