Ladda ned bilder med mobil från facebook och andra sidor

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
8 april 2013 · 2 322 Inlägg

Det är så  att  på de nya telefonerna, eller de flesta så att  det av säkerhetsskäl som man inte ska kunna ladda hem bilderna.

frågade leverantören.

men   då till frågan.. om jag vill  ladda ner bilder från facebook till min mobil,vet någon  om det finns program eller dylikt man kan ladda ner bilder till mobilen ? själv äger jag en  LG optimus G E975

cewee
8 april 2013 · 349 Inlägg

Inte riktigt svar på frågan, men det går ju alltid att print screena bilderna. Så gör jag om jag behöver bilder till att använda i mobilen, då räcker kvalitén! Men ska du ta en bild och sedan ha den till datorn så blir det såklart betydligt sämre.  Du har säkert tänkt på det redan men men...

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
8 april 2013 · 2 322 Inlägg

cewee skrev:
Inte riktigt svar på frågan, men det går ju alltid att print screena bilderna. Så gör jag om jag behöver bilder till att använda i mobilen, då räcker kvalitén! Men ska du ta en bild och sedan ha den till datorn så blir det såklart betydligt sämre.  Du har säkert tänkt på det redan men men...

jo jag har ju det smile

Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
9 april 2013 · 335 Inlägg

vet att i webbläsaren på datorn går det att "fula" hem bilder iallafall på ett vis om man går in i lite advanced stuffs du vet wink

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
9 april 2013 · 2 322 Inlägg

Audi_Adam skrev:
vet att i webbläsaren på datorn går det att "fula" hem bilder iallafall på ett vis om man går in i lite advanced stuffs du vet wink

i know smile  fast  nu var det mobilen   smile

Alatan
21 april 2013 · 37 Inlägg

Du kan ju surfa in på facebook via webbläsaren i mobilen. Klicka på valfri och sedan trycker på "fullständig storlek".
Och vips laddas den ner

mingan77 Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
21 april 2013 · 2 322 Inlägg

Alatan skrev:
Du kan ju surfa in på facebook via webbläsaren i mobilen. Klicka på valfri och sedan trycker på "fullständig storlek".
Och vips laddas den ner

såg det innan tack ändå big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang