Angående: Karavan mot Gislaved meet 4 maj 2013

triccie HEMI Power
5 maj 2013 · 131 Inlägg

TL_Lifestyle skrev:
Om det är någon mer än jag som har filmat händelser av polisens snedsteg igår kan ni väl kontakta mig och skicka materialet då jag håller kontakt med tidningar och janne josefsson just nu. Vad som hände igår får inte hända i den svenska poliskåren. Dem gick långt över gränsen och begick totalt tjänstefel

Håller med, jag är absolut ingen som tycker illa om poliser men de gick totalt över gränsen igår! Bra att man tar tag i det! Sen var säkert inte alla från meetet exemplariska heller... Men polisen ska ändå hantera det med en viss proffsighet...

TL_Lifestyle Tekniker
5 maj 2013 · 552 Inlägg

Jag har absolut inget emot polisen. Men jag kände mig seriöst hotad igår. Och förstod inte varför heller.

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre
triccie HEMI Power
5 maj 2013 · 131 Inlägg

Ja jag förstår dig verkligen. Inte snyggt av polisen att bete sig så.

TL_Lifestyle Tekniker
5 maj 2013 · 552 Inlägg

Ni som har egna historier får gärna ringa expressen på 08-7383000 för att säkra dem på händelsen då det är en artikel mot polisen som gör att det kan vara svårt för dem att våga publicera efter endast en röst hörd

Kan även mejla:
71717@expressen.se

Senast redigerat av TL_Lifestyle (5 maj 2013)

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre
TL_Lifestyle Tekniker
5 maj 2013 · 552 Inlägg

Nej jag såg dem bland annat sparka på en bil de tyckte körde för långsamt. De puttade en kille som hade ryggen mot och lugnt gick mot bildörren. En annan blev påhoppad och biten av en polishund när han gick och pratade i telefon och förmodligen ringde efter sina vänner... Polisen kunde inte kontrollera hunden som inte ville släppa.

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang