Angående gumball 3000 18/5/2013

street_racing_90 Audi racing
13 maj 2013 · 634 Inlägg

tja, någon som ska till Köpenhamn å kolla på när Gumball 3000 drar igång ? eventuellt köra en bit med dem i sverige ? , någon som har en aning om vart dem ska stå och vilken tid det börjar ?

Senast redigerat av street_racing_90 (13 maj 2013)

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
14 maj 2013 · 419 Inlägg

Putteliten skrev:
Här är ju några som är sugna....

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 0#p3705180

Ingen av er som är sugna på att åka över och sen fortsätta efter starten ner till Monaco vi gör det
Wulvan och jag åker ner kolla in sidan internationellt med inför kommande Gumball 3000.

Allt är fixat till mål men hemfärden tar vi genom Stelviopasset. Nurburgring lockar detta året.

Vi kommer att finnas där jag iallafall från fredag eftermiddag efter Vip inbjudan på Koenigsegg.

Har en stol över om någon vill och har $ med sig så delar vi på allt bensin motorvägsavgifter hotel rum färjekostnader etc etc.
Jag bjuder med på Koenigsegg rundan 17:e
Inte många som har kunnat fått komma in där har jag hört.

Väl mött i Köpenhamn

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
street_racing_90 Audi racing
14 maj 2013 · 634 Inlägg

tänkte sticka dit den 18de och 19de, 19de tänker jag vänta precis efter bron på parkeringen tills dem kommer, sen köra med dem en bit smile, lördagen tänkte jag köra in å kolla på när dem kör runder, någon annan som ska de ?

malaguti_fabbe Exporterad Colombian
15 maj 2013 · 812 Inlägg

Japp, hade tänkt kolla på starten på lördag, men den flyttades va? Åker till Kbh på lördan i vilket fall. Skulle va samling vid 12 nånstans istan. Det lär ju komma fler o fler bilar ju senare på kvällen det blir. Missat dem i 24 år nu, äntligen blir det av!!!!! big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang