Fast and furious 6..??_

666_Beast
23 maj 2013 · 1 863 Inlägg

Såg den igår, var riktigt bra. Visst, att det inte var så mycket race men filmen var helt klart sevärd.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
Denzig
23 maj 2013 · 248 Inlägg

Såg den igår kväll.  helt okej film om man bortser från all overklighet i den wink uppföljaren ser ju lovande ut!

fastnade väldigt mycket för den där Jensen Interceptor som michelle rodriguez bränner runt i!

Senast redigerat av Denzig (23 maj 2013)

Crxkoffe
23 maj 2013 · 847 Inlägg

Ska se den imon (fredag 18,00) fan så fint det ska bli, hoppas den är bra big_smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Antinoxious - Always Faithful
23 maj 2013 · 507 Inlägg

DKn skrev:

Antinoxious skrev:

joakim89 skrev:
Nån som har torrents? så man kan tanka hem den

Verkar bli mer oh mer overkliga

Jo men tjena, de ända du kan få tag på är förmodligen camat... men ja klart de finns.

http://bit.ly/Ygrv4i

Jo tjena på dig själv. Om man bara vet vart man skall leta hitar du filmer med dvd kvalite långt innan  dessa nått biograferna.  Men till dessa sidor behöver du  invite oftast. Dock inte med svensk text utan oftast med japansk eller nått liknande.

Ja men tja.
Om nu personen i fråga inte äns kunde googla upp detta själv så skulle jag inte tro att han kände nån "pro-downloader" som skulle ge honom en invite. Dessutom skrev jag också "klart det finns". Därmed det som personen i fråga kunde få tag på, skulle med största sannolikhet vara camat i detta läget. Sa aldrig att det var omöjligt att få tag på en riktig version smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Presidento Of World
23 maj 2013 · 3 306 Inlägg

Antinoxious skrev:

DKn skrev:

Antinoxious skrev:

Jo men tjena, de ända du kan få tag på är förmodligen camat... men ja klart de finns.

http://bit.ly/Ygrv4i

Jo tjena på dig själv. Om man bara vet vart man skall leta hitar du filmer med dvd kvalite långt innan  dessa nått biograferna.  Men till dessa sidor behöver du  invite oftast. Dock inte med svensk text utan oftast med japansk eller nått liknande.

Ja men tja.
Om nu personen i fråga inte äns kunde googla upp detta själv så skulle jag inte tro att han kände nån "pro-downloader" som skulle ge honom en invite. Dessutom skrev jag också "klart det finns". Därmed det som personen i fråga kunde få tag på, skulle med största sannolikhet vara camat i detta läget. Sa aldrig att det var omöjligt att få tag på en riktig version smile

inte tillåtet att tipsa om sådant här va? garagets regler har jag för mig.

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Evildan
23 maj 2013 ·

Kalaspinglan skrev:

Evildan skrev:
Inte förens jag tittar upp mot skyn och ser detta.

http://www1.garaget.org/gallery/images/105/104261/104261-806800b5714760a4bd117620250c9fec.jpg

Haha..Okej big_smile

Med tanke på hur dåligt gjord den första var med bla alla dessa märkliga flertaliga uppväxlingar
(räkna hur mång växlar en F&Fbil har) tillika nedväxlingar från 5e växeln till 4e och ändå ökar biljvln farten, så är jag ytterst tveksam till att se de övriga.

4e rullar visst nu på kanal6, såg en scen precis i början där Michelle Rodriguez och den skalliga grymtande apan sitter på en strand och myser, när hon filmas bakifrån har hon sitt linne neddraget från höger axel, när det filmas från apans vinkel är det uppdraget och täcker axeln, dylika enkla kontinutetsproblem gör att filmen faller direkt i mina ögon, jag menar som så att det är en kostsam produktion varför inte göra det riktigt istället.

Vill jag ha något trovärdigare att slötitta och underhållas av finns alltid exempelvis Star Wars, dessa rullar åsidosätter inte fysikens lagar i det av oss kända universumet. wink

Sorry ni fans för totalsågningen cool

Antinoxious - Always Faithful
23 maj 2013 · 507 Inlägg

opel_vectra_gts skrev:

Antinoxious skrev:

DKn skrev:

Jo tjena på dig själv. Om man bara vet vart man skall leta hitar du filmer med dvd kvalite långt innan  dessa nått biograferna.  Men till dessa sidor behöver du  invite oftast. Dock inte med svensk text utan oftast med japansk eller nått liknande.

Ja men tja.
Om nu personen i fråga inte äns kunde googla upp detta själv så skulle jag inte tro att han kände nån "pro-downloader" som skulle ge honom en invite. Dessutom skrev jag också "klart det finns". Därmed det som personen i fråga kunde få tag på, skulle med största sannolikhet vara camat i detta läget. Sa aldrig att det var omöjligt att få tag på en riktig version smile

inte tillåtet att tipsa om sådant här va? garagets regler har jag för mig.

Mycket möjligt. Dags å släppa det då kanske, leder inte nån vart ändå...

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Slayerkiller
23 maj 2013 · 109 Inlägg

Har inte sett 6:an, ska se den definitivt. Men håller med om att filmerna har blivit lite mer actionfilmer än bilfilmer numera. Fast Five var visserligen väldigt bra och spännande, men tycker dom kunde haft lite mer fokus på bilar som dom hade i dom 2 första, som är dom bästa filmerna enligt mig.

Exempel: i Fast Five, när Dominic och Brian ska fixa snabba bilar, så åker dom till nått race...men man fick aldrig se själva racet, riktigt snålt. Det är såna detaljer jag menar. Filmen var över 2 timmar men det fick ändå inte plats för en race-scen? Dom skulle tagit bort scenen när Dom bröt sin in tjejpolisens hem och lagt till race scenen istället, skulle gjort filmen ännu bättre.

Audi S3 "Sportback" (2009)
Nightmare89
25 maj 2013 · 939 Inlägg

Såg 6an idag å kan ju säga att jag inte alls blev besviken snarare tvärtom!!! tyckte att filmen var riktigt bra dock var det 2 överdrivna grejer men annars sjukt bra^^

Dirtymike
25 maj 2013 · 1 532 Inlägg

Såg den nyss och är inte besviken........ eller joo varför ska dom alltid förstöra alla vackra bilar, syftar på Charger Daytonan.

Jeep J20 (1978)
IceEyes Varningar: För många..
25 maj 2013 · 2 552 Inlägg

Tycker den var förvånansvärt vass med kvickt tempo, vassa actionscener och specialeffekter. Manuset kändes välskrivet med diverse större eller mindre oväntade överraskningar.

Vissa scener var dock en aning överdrivna och filmens speltid var i längsta laget, men överlag en medryckande och definitivt sevärd film. Jag ser fram emot 7:an smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang