Anmäld för våldtäkt av mitt ex

te_wik Forummoderator
25 maj 2013 · 12 813 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
Vad som vore rätt grymt var om du fortsätter med en anmälan om utpressning mot henne, varför?
För det är vad hon har utövat!
Använd inte din anmälan bara för att ta död på hennes hot utan krossa henne under hennes egna hot när du väl har chansen! Försök iallafall, få henne att tro i några månader att hon kommer åka dit på utpressning. Om du vinner målet eller inte i slutändan kvittar fullständigt, bara hon har sovit dåligt i en längre tid!

Jag håller med lite här, skräm upp henne så kanske hon tänker till och någon kille i framtiden slipper råka ut för samma sak.




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
TouchOfRed Meldem
25 maj 2013 · 4 137 Inlägg

te_wik skrev:

Thunderbird88 skrev:
Vad som vore rätt grymt var om du fortsätter med en anmälan om utpressning mot henne, varför?
För det är vad hon har utövat!
Använd inte din anmälan bara för att ta död på hennes hot utan krossa henne under hennes egna hot när du väl har chansen! Försök iallafall, få henne att tro i några månader att hon kommer åka dit på utpressning. Om du vinner målet eller inte i slutändan kvittar fullständigt, bara hon har sovit dåligt i en längre tid!

Jag håller med lite här, skräm upp henne så kanske hon tänker till och någon kille i framtiden slipper råka ut för samma sak.




Mvh Tommy

Helt rätt !

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
Mattsson_91 Självlärd
25 maj 2013 · 3 083 Inlägg

TouchOfRed skrev:

te_wik skrev:

Thunderbird88 skrev:
Vad som vore rätt grymt var om du fortsätter med en anmälan om utpressning mot henne, varför?
För det är vad hon har utövat!
Använd inte din anmälan bara för att ta död på hennes hot utan krossa henne under hennes egna hot när du väl har chansen! Försök iallafall, få henne att tro i några månader att hon kommer åka dit på utpressning. Om du vinner målet eller inte i slutändan kvittar fullständigt, bara hon har sovit dåligt i en längre tid!

Jag håller med lite här, skräm upp henne så kanske hon tänker till och någon kille i framtiden slipper råka ut för samma sak.




Mvh Tommy

Helt rätt !

Stå på dig!!

Och det senaste alternativet kan vara bra för hennes egen framtid. Och hennes framtida partner

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
jockev8
30 maj 2013 · 127 Inlägg

efter din historia börjar jag undrar om det var mitt ex du var ihop med xD hände samma sak för mig. dock blev det inget då jag anmälde f*nskapet för förtal smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang