Inför: Gatebil Mantorp 14-16 juni

Najs
9 juni 2013 ·

coffa skrev:
http://gatebil.no/billettpriser-gatebil-2013/

inte för o va den som är den o vara snål! men SATA* va dyrt det har blivit!
känner rent spontant att det är rätt skönt att ja inte ska ner i år pga ett bröllop..
samtidigt synd då ja vet hur j*vla kul det är!

IMPRAZERN Intresseklubben
9 juni 2013 · 673 Inlägg

Om man ska köra, blir det 600:- körningen + 250:- för biljetten då? Eller får man biljetten inräknat?

/Mvh Andreas
Seat Leon FR "Sotis" (2016)
jacke021
9 juni 2013 · 78 Inlägg

coffa skrev:

jacke021 skrev:
Du vet att vi kommer!big_smile

Det hoppas jag. Tar samma plats som förra året.

det gör vi!

Najs
9 juni 2013 ·

IMPRAZERN skrev:
Om man ska köra, blir det 600:- körningen + 250:- för biljetten då? Eller får man biljetten inräknat?

tror inte det är inräknat med biljett i det priset på 600kr. det var det inte sist jag åkte på bana i rudskogen.
inte heller på Mantorp när ja körde där

IMPRAZERN Intresseklubben
9 juni 2013 · 673 Inlägg

Najs skrev:

IMPRAZERN skrev:
Om man ska köra, blir det 600:- körningen + 250:- för biljetten då? Eller får man biljetten inräknat?

tror inte det är inräknat med biljett i det priset på 600kr. det var det inte sist jag åkte på bana i rudskogen.
inte heller på Mantorp när ja körde där

Okej, tråkigt att höra sad Aja, värt ändå. Är det uppdelat i lugna körningar nu med? Eller är det alla med alla? Första gången för mig nämligen


**EDIT: Läste ju fel, var på Rudskog det var 600:- , på mantorp är det 350:- /dag

Senast redigerat av IMPRAZERN (9 juni 2013)

/Mvh Andreas
Seat Leon FR "Sotis" (2016)
FLindgren
10 juni 2013 · 5 089 Inlägg

IMPRAZERN skrev:

Najs skrev:

IMPRAZERN skrev:
Om man ska köra, blir det 600:- körningen + 250:- för biljetten då? Eller får man biljetten inräknat?

tror inte det är inräknat med biljett i det priset på 600kr. det var det inte sist jag åkte på bana i rudskogen.
inte heller på Mantorp när ja körde där

Okej, tråkigt att höra sad Aja, värt ändå. Är det uppdelat i lugna körningar nu med? Eller är det alla med alla? Första gången för mig nämligen


**EDIT: Läste ju fel, var på Rudskog det var 600:- , på mantorp är det 350:- /dag

Ja det är inte billigt att köra på gatebil.

Dagsentré lördag 250 kr
Körning på banan 350 kr/dag
Engångslicens 150 kr
Medåkning 150 kr

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
permodanne
11 juni 2013 · 123 Inlägg

jag åker ner på Tordag ja meh, Polarn från hudiksvall åker också ner då :p ska bli skit kul :p

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang