Köpa Lorinser fälgar till MB!

_R_
2 april 2013 · 132 Inlägg

tjena!

Vet någon vart man kan få tag på Lorinser fälgar?, sjukt svårt att hitta, helst kopior då orginal kostar fan vad jag sett.

over and out!

_R_
3 april 2013 · 132 Inlägg

ingen som vet något ställe?

AntrE
3 april 2013 · 2 140 Inlägg

Vilken modell?

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
_R_
3 april 2013 · 132 Inlägg

http://www.google.se/imgres?q=lorinser& … ,s:0,i:102

dom här menade jag, glömde skriva modell:)

AntrE
3 april 2013 · 2 140 Inlägg
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
_R_
4 april 2013 · 132 Inlägg

tack så mycket för hjälpen, va ju kanon det där, farsan har ringt idag till dom så verkar som det blir 4 fälgar därifrån nu:), hoppas dom passar snyggt till hans bil nu:)

AntrE
4 april 2013 · 2 140 Inlägg

kul att det vart rätt, tror jag absolut dom kommer göra. smile

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Muna
11 juni 2013 · 3 Inlägg

Tja! Letar också efter dom lorinser lm6 men hittar dom inte på greenpart.se  hittade du dom där?

_R_
12 juni 2013 · 132 Inlägg

Muna skrev:
Tja! Letar också efter dom lorinser lm6 men hittar dom inte på greenpart.se  hittade du dom där?

ja! jag å farsan var ner och hämtade en uppsättning 20 tummare på greenpart, smidig affär och trevlig kille.
om dom inte finns med på sidan så ring honom bara, allt finns inte uppdaterat på sajten, allt va lite röra då han nyligen flyttat till nya lokaler osv.

Muna
12 juni 2013 · 3 Inlägg

_R_ skrev:

Muna skrev:
Tja! Letar också efter dom lorinser lm6 men hittar dom inte på greenpart.se  hittade du dom där?

ja! jag å farsan var ner och hämtade en uppsättning 20 tummare på greenpart, smidig affär och trevlig kille.
om dom inte finns med på sidan så ring honom bara, allt finns inte uppdaterat på sajten, allt va lite röra då han nyligen flyttat till nya lokaler osv.

Får man fråga vad du fick ge för sådana fälgar? Pris med/utan däck?

_R_
15 juni 2013 · 132 Inlägg

Muna skrev:

_R_ skrev:

Muna skrev:
Tja! Letar också efter dom lorinser lm6 men hittar dom inte på greenpart.se  hittade du dom där?

ja! jag å farsan var ner och hämtade en uppsättning 20 tummare på greenpart, smidig affär och trevlig kille.
om dom inte finns med på sidan så ring honom bara, allt finns inte uppdaterat på sajten, allt va lite röra då han nyligen flyttat till nya lokaler osv.

Får man fråga vad du fick ge för sådana fälgar? Pris med/utan däck?

typ 3000:- stycket gick dom på.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang