5908
Sök

Åsikter om BSR??

11 Inlägg
17 april 2007
Trådstartare
Hej, nu har jag läst en veldigt mycket trådar om chiptrim, men inte sett så mycket om BSR.

Vad tycker ni??

Ni som har använt dom,, bra eller dåligt,, 

Eller tycker alla att de e för mycket pengar,, (de är ju en del pengar om man jämför med andra företag)

2 751 Inlägg
17 april 2007
Har inga erfarenheter direkt men om man gämför med andra trimsidor så ser de mer väletablerade ut. Men det måste heller inte betyda att dom gör bra saker. En positiv grej e att du inte behöver byta eller lödda chip på de flesta bilar,utan de räcker med en så kallad PPC Tuning system.. En lite dator du kopplar till bilens utag nånstans i cupén och vips 30hk mera big_smile

Who Djaa bless no man curse

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
17 april 2007
mitt tips är att du kontaktar autotech när du har volvo

ST
121 Inlägg
17 april 2007
n0b0dy_ skrev:
Har inga erfarenheter direkt men om man gämför med andra trimsidor så ser de mer väletablerade ut. Men det måste heller inte betyda att dom gör bra saker. En positiv grej e att du inte behöver byta eller lödda chip på de flesta bilar,utan de räcker med en så kallad PPC Tuning system.. En lite dator du kopplar till bilens utag nånstans i cupén och vips 30hk mera big_smile

Jag har nyligen skaffat PPC från BSR. Haft det för kort tid för att sätta betyg, men hittills funkar det bra lol Har även deras sportfilter. Nästa vecka åker BSR sportavgas på. coolcool För den som inte vet så har jag en Volvo T5-motor i bilen lol
Senast redigerat av nilbri (17 april 2007)

90 på 50-väg
http://bubblare.se/movie/ronny_och_ragge4/
Så vaknade jag - så var den dan förstörd

Troligen galen...
567 Inlägg
17 april 2007
Jag hade BSR steg 2 i min förra bil (s40 2.0T -04) och jag var väldigt nöjd med det.

Sök