Intressekoll bilklubb/mekgarage i Göteborg. Mek, bilträffar mm.

Rx7jocke
16 juni 2013 · 2 Inlägg

Har ev fått nys om en sjysst lokal som rymmer iaf 6 bilar och då med sjysst utrymme och tänkte kolla om det finns några göteborgare där ute som kan anse sig själva intresserade av att dela denna lokal och att då ev även kunna tänka sig att ingå i en bilklubb som åker på träffar och rejs (typ EDPS, Gatebil, Blackrace, Elmia osv.

Bllir vi 6st blir hyran ca 1500kr per pers och då har vi ca 25-30kvm var i mek yta och ca 50kvm i övrig yta.
Tanken är 6st pers med långsiktigt hyrande och ett stort intresse i bilmekandet och bilträffar osv, god ekonomi är ett krav och UC kommer att göras då jag kommer stå på kontraktet till lokalen :-)

Låter detta intressant så skriv här eller maila på jockehallblad@hotmail.com så tar vi det där ifrån!

TL_Lifestyle Tekniker
17 juni 2013 · 552 Inlägg

Hur inrett är det och vad ingår i priset? Finns vatten? Och vad menar du med god ekonomi? Vad syftar du på då?

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre
NinjaGuy03 Ninjan
17 juni 2013 · 31 Inlägg

Är intresserad men har inte riktigt den bästa ekonomin just nu.

aydeen
22 juni 2013 · 175 Inlägg

Jag och en vän är intresserade, jag kör en mk1 gti(kolla min profil) och min vän har en golf vr6... Har större planer med mk1an och hade varit perfekt med ett sådant ställe där fler bilintresserade finns på plats. Båda har väldigt god ekonomi för övrigt...
Hör av dig via PM

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang