Golf 6 DSG låda paj för 2a gången. HJÄLP!

mb_pucken
15 juli 2013 · 5 087 Inlägg

Mestred skrev:
precis jag skrev inte heller att man inte behöver använda punkt jag skrev att man inte behöver en punkt för att kunna stanna i texten så enkelt är det

Sorry. Orkade inte läsa de du skrev så noga.
Dock är punkter bra att använda om man skriver en tex som någon annan ska läsa. Många liksom även jag brukar sluta läsa ungefär där första och andra meningen skulle ha börjat respektive slutat, det är ju ganska tråkigt att skriva något som nästan ingen orkar läsa eller kan förstå utan att läsa den flera gånger.

Aja nog med OT i den här tråden.

God natt mvh pucken.

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
Mestred
15 juli 2013 · 225 Inlägg

eh jag kan försöka komma ihåg punkter. låter det bra

KHRacing
15 juli 2013 ·

Mestred skrev:
rivstart när du inte släpper kopplingen riktigt då slirar den och slits svårare än så var det inte om någon kunde lära sig att att man inte måste ha en punkt för att få stanna när man läser så hade det gått hur bra som helst men skolorna är väl tydligen helt värdelösa

Lite svårt när en DSG-låda inte har kopplingspedal va ? (eller har jag fel)

Mestred
15 juli 2013 · 225 Inlägg

den har ju koppling i alla fall har jag för mig? Rätta mig om jag har fel.

it_mutt Avstängd
15 juli 2013 · 10 388 Inlägg

DSG-lådor har väl t.o.m. dubbla kopplingar vill jag ha för mig

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
KHRacing
15 juli 2013 ·

Mestred skrev:
den har ju koppling i alla fall har jag för mig? Rätta mig om jag har fel.

Ja rätt svårt att starta utan en koppling , MEN det jag vill säga är att det inte går att slira på
samma sätt som en fotkoppling .

Mestred
15 juli 2013 · 225 Inlägg

ja det kan va sant är inte så inne i så nya grejer.

dawwe ...has left the building...
15 juli 2013 · 4 474 Inlägg

Mb_pucken: Gällande "punkt" så håller jag med dig. Men i det här fallet tror jag att uttrycket (om än kanske lite väl hårt): "Never argue with an *d*ot, he will drag you down to his level and beat you with experience" är väldigt träffande*haha*.

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang