3420
Sök

Nån som säljer sin bil? 3500kr max. Kom med tips.

Kettunen
19 april 2007
Trådstartare
Som sagt var.
Söker en bil åt kusinen som tat sin körkort för 1 mådnad sen.

Söker i princip vilken bil som helst. Dock. Den skall vara körbar & ingen sönder rostad bil.
Kom med tips i alla fall så wink

Kettunen
19 april 2007
Trådstartare
Nån måste det ju finnas här som säljer skrot tongue ? ? ?

3 Inlägg
19 april 2007
finns en ford mondeo 93- men frontspoilern är lite trasig...den går bra med farthållare elhissar m.m! finns i ludvika ca 5mil söder om borlänge i dalarna! mvh fredrik

Kettunen
19 april 2007
Trådstartare
Salmiaken skrev:
finns en ford mondeo 93- men frontspoilern är lite trasig...den går bra med farthållare elhissar m.m! finns i ludvika ca 5mil söder om borlänge i dalarna! mvh fredrik

Tackar för tipset. Finns den på blocket eller?

4 767 Inlägg
19 april 2007
Tror det kan bli svårt att hitta bilar i denna prisklassen en stund framöver nu, när regeringen har infört så att man får 4000 riksdaler på skroten big_smile Detta gälde dock bara bilar av årsmodell tidigare än 89.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sleeper
3 084 Inlägg
19 april 2007
Erick skrev:
Tror det kan bli svårt att hitta bilar i denna prisklassen en stund framöver nu, när regeringen har infört så att man får 4000 riksdaler på skroten big_smile Detta gälde dock bara bilar av årsmodell tidigare än 89.

Mvh
Erick

4000riksdaler oj... det kan inte vara mycket ;P

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Amatör
444 Inlägg
19 april 2007
2300:- riksdaler för min honda civic 89:a 16000 MIL TROR  jag den har gått går bra o alltid startat dock så låter avgasröret o drivknuten på vänster sida har bytat på höger förra månaden

1 798 Inlägg
20 april 2007
Senast redigerat av fredde85 (20 april 2007)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Sök