2018
Sök

BMW E46 billjud

11 Inlägg
16 juni 2012
Trådstartare
Hejsan garaget!

Jag har precis köpt en BMW E46 sedan årsmodell 1999. Och jag är ute efter ett nytt ljudsystem men eftersom jag inte kan så mycket om bilar så vill jag ha hjälp med att hitta ett schysst system. Det jag är ute efter är en stereo som kan köra bluetooth sen vill jag gärna ha nya högtalare i hatthyllan och vid framdörren samt en bas, kondensator och slutsteg. Och allt ska självklart passa och max pris har jag inte direkt satt men inte extremt dyrt. Om ni undrar något är det bara att fråga på så ska jag försöka svara så gott jag kan.

MVH: Mattias

231 Inlägg
2 augusti 2013
Jag håller på och uppgraderar mitt ljudsystem i min e46 nu, min är också en sedan från -99!
Jag köper alla prylar på brl.se

41 Inlägg
3 augusti 2013
KEKlr skrev:
Jag håller på och uppgraderar mitt ljudsystem i min e46 nu, min är också en sedan från -99!
Jag köper alla prylar på brl.se

Hej! Har också planer på att uppgradera ljudet i min E46a -98. Har du nån koll på vad för element man får in i dörrarna utan att bygga om?

Några bilder hur du har gjort skulle va grymt!

Mvh Emil

231 Inlägg
3 augusti 2013
Tjenare! Jo, brl.se har adapterplattor till det, det sitter 6" element i en e46, iaf i min, så jag köpte en adapterplatta från 6" till 5,25" men tänk på att inte ta element med förstora magneter, det gjorde jag, vilket resulterade i att jag var tvungen att skruva fast högtalarna på utsidan av dörrsidan, dock vart det rätt bra! smile

Sök