Volvo C30 blir R-design

Bygga om min c30 till r-design med lite personliga drag ;)
  • 71 Följare
  • 92 780 Visningar
  • Projektet avslutat 15 juni 2014
StarShine
29 maj 2012 · 265 Inlägg

Ändrade planer!

Säljes:
https://www1.garaget.org/gallery/images/12/11872/11872-c95ba65b8b9d0b40b1048d1fc8f1c30a.jpg

R-design bakspoiler! Pris 1000kr

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."
Dodge Challenger "pappas pärla" (1971)
Volkswagen Golf "TSI" (2014)
StarShine
30 maj 2012 · 265 Inlägg

Putteliten skrev:
Jaså?? Vad blir det istället då??

Det får tiden utvisa wink

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."
Dodge Challenger "pappas pärla" (1971)
Volkswagen Golf "TSI" (2014)
StarShine
17 juli 2013 · 265 Inlägg

Så.. länge sen sist nu men tänkte göra en uppdatering iaf.
Köpte nya 18" fälgar i sommras. Riktigt snygga.

https://www1.garaget.org/archive/12/11872/263497/263497-3173999.jpg

Får se vad som händer nu om man ska behålla och köpa R-design paketet från USA eller om man ska sälja och köpa ny bil istället. Vi får väl se vad tiden visar! cool

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."
Dodge Challenger "pappas pärla" (1971)
Volkswagen Golf "TSI" (2014)
Markus1987
18 juli 2013 · 498 Inlägg

OM du behåller bilen så får du ta och sänka bilen, ser ju ut som en cross country tongue

StarShine
18 juli 2013 · 265 Inlägg

Markus1987 skrev:
OM du behåller bilen så får du ta och sänka bilen, ser ju ut som en cross country tongue

Haha ja jag vet! både sänkning och R-design paket står på önskelistan.. men får se vad som händer som sagt.. är valet i kvalet om man ska sälja eller behålla och bygga vidare..

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."
Dodge Challenger "pappas pärla" (1971)
Volkswagen Golf "TSI" (2014)
ace85
19 juli 2013 · 94 Inlägg

StarShine skrev:
Så.. länge sen sist nu men tänkte göra en uppdatering iaf.
Köpte nya 18" fälgar i sommras. Riktigt snygga.

http://www1.garaget.org/archive/12/1187 … 173999.jpg

Får se vad som händer nu om man ska behålla och köpa R-design paketet från USA eller om man ska sälja och köpa ny bil istället. Vi får väl se vad tiden visar! cool

skulle behållt atreus fälgarna passade mycket bättre, tycker jag ialla fall smile

Volvo s80 2,4T "Limited edition farsans" (2001)
truedude
19 juli 2013 · 1 Inlägg

Tycker du ska behålla bilen och fortsätta! Dom är väldigt trevliga dom där små bilarna!
Hade en själv för några år sen, dock bara ca ett halvår då jag dumt nog gick från Audi quattro till C30n. Insåg hur värdelöst det är med framhjulsdrift när det är mycke snö!
Min va väldigt lik din, fast nerlackad, annan vinge och andra 18" fälgar. Hade det varit 4wd hade jag aldrig sålt den. Hade dock 1.8f motorn som kan verka lite slö.
Hittade några gamla annonsbilder på min väldigt gamla blogg som jag tog innan jag sålde, om det kan vara intressant! smile
http://hampusahlstrom.blogspot.se/2010/ … o-c30.html

StarShine
19 juli 2013 · 265 Inlägg

truedude skrev:
Tycker du ska behålla bilen och fortsätta! Dom är väldigt trevliga dom där små bilarna!
Hade en själv för några år sen, dock bara ca ett halvår då jag dumt nog gick från Audi quattro till C30n. Insåg hur värdelöst det är med framhjulsdrift när det är mycke snö!
Min va väldigt lik din, fast nerlackad, annan vinge och andra 18" fälgar. Hade det varit 4wd hade jag aldrig sålt den. Hade dock 1.8f motorn som kan verka lite slö.
Hittade några gamla annonsbilder på min väldigt gamla blogg som jag tog innan jag sålde, om det kan vara intressant! smile
http://hampusahlstrom.blogspot.se/2010/ … o-c30.html

Ja vi får väl se. Haha är inte direkt känd för qtt behålla bilar länge. Haft denna i 2 år nu, är nog rekord känns det som..
Känns dumt bara att byta till bil i motsvarande storlek då det är perfekt storlek just nu för oss.
Aja får börja spana på r paketet igen.. kanske blir vinter projekt? cool

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."
Volkswagen Golf "TSI" (2014)
Dodge Challenger "pappas pärla" (1971)
StarShine
7 november 2013 · 265 Inlägg

Ändrade planer och bilen är såld! Rullar nu i Blekinge!
Nyare bil inköpt, får se vad som händer med den! wink

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."
Dodge Challenger "pappas pärla" (1971)
Volkswagen Golf "TSI" (2014)
BOLIN_
7 november 2013 · 2 763 Inlägg

StarShine skrev:
Ändrade planer och bilen är såld! Rullar nu i Blekinge!
Nyare bil inköpt, får se vad som händer med den! wink

Vad blev de för nån då? smile

Volvo - For Life
StarShine
8 november 2013 · 265 Inlägg

Köpt en Opel Astra 1.4T Sport 2010 big_smile

BOLIN_ skrev:

StarShine skrev:
Ändrade planer och bilen är såld! Rullar nu i Blekinge!
Nyare bil inköpt, får se vad som händer med den! wink

Vad blev de för nån då? smile

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."
Dodge Challenger "pappas pärla" (1971)
Volkswagen Golf "TSI" (2014)
BOLIN_
8 november 2013 · 2 763 Inlägg

StarShine skrev:
Köpt en Opel Astra 1.4T Sport 2010 big_smile

BOLIN_ skrev:

StarShine skrev:
Ändrade planer och bilen är såld! Rullar nu i Blekinge!
Nyare bil inköpt, får se vad som händer med den! wink

Vad blev de för nån då? smile

Ajdu. Jaja, lycka till iaf smile

Volvo - For Life
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang