Volvo V50 T5 - Året 2013; 400Hk passerat !

Här är mitt projekt med att få till de att få den effektstarkaste V50:n i Sverige ( kanske inte mycket att sukta efter men alltid något ) med, för tillfället, oöppnad motor ! Bilder från när jag köpte den till allt som sker och händer under vintern 2012, våren, sommaren & hösten 2013. Kommer det att stanna där eller kommer mer ske ? Det vet man aldrig !
  • 129 Följare
  • 139 773 Visningar
  • Projektet avslutat 17 november 2013
Mack855
16 november 2013 · 1 354 Inlägg

Blir det nytt projekt om denna eller är du nöjd med den?!:-D

volvodrajvor
16 november 2013 · 313 Inlägg

Ni är som gjorda för varann wink Stort grattis! smile sen var den fyrhjulsvägd vilket många glömmer när de drar på coilovers så höjden blir rätt (har inte själv gjort det än tex) + r-däck i 265 med den fälgbredden bör göra den till en killer i svängarna. Vem den förra ägaren än var så var han nog rätt kunnig inom området.

Senast redigerat av volvodrajvor (16 november 2013)

Volvo C70 T5 "RR70" (2000)
opA
16 november 2013 · 302 Inlägg

Larsa74 skrev:
Kanon kul ! Lycka till med din nya bil

Tack och bock, Larsa ! big_smile

nyller skrev:
Grattis då wink

Thanx, nyller wink

hyrbil skrev:
Ojojoj! Härligt! Ytterligare en vit bil att konstant tvätta! wink

Du kunde väl ha dragit ihop nån film innan avställningen? wink

Haha jo lite så.. men vitt är snyggt ! smile
Ingen mening jag lovar något då jag verkar va kass på de där med filmer men jag ska försöka wink

Mack855 skrev:
Blir det nytt projekt om denna eller är du nöjd med den?!:-D

De blir nytt projekt ! Vill bara få till några bättre bilder.. se om jag får tid med de idag så jag kan skapa en garagetsida först ! smile

volvodrajvor skrev:
Ni är som gjorda för varann wink Stort grattis! smile sen var den fyrhjulsvägd vilket många glömmer när de drar på coilovers så höjden blir rätt (har inte själv gjort det än tex) + r-däck i 265 med den fälgbredden bör göra den till en killer i svängarna. Vem den förra ägaren än var så var han nog rätt kunnig inom området.

Tack och åter tack !!! smile
De va ägaren innan den jag köpte den av som hade gjort allt och ja, han visste nog vad han satte på ! big_smile

Volvo V60 Polestar "Autotech" (2015)
opA
17 november 2013 · 302 Inlägg

Då har jag tagit beslutet att avsluta denna projekttråd och börja på en ny !

Ni som följt mig på min väg får gärna fortsätta följa mig i min nya projekttråd för Focusen !

Välkomna !

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=283212

Volvo V60 Polestar "Autotech" (2015)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang