Paul Walkers död

Bruno_S
1 december 2013 · 253 Inlägg

Jag tror att de flesta här inne vet vem denna man var. Mest känd som Brian O'Connor från The Fast & The Furious-filmerna, men även en stor bilfantast. En annan sak som han inte var lika känd för av "den vanlige människan" var sitt humanitära arbete om man ska kalla det för det. Han har startat en organisation som heter "Reach Out Worldwide" som bidrar med pengar och folk till de som behöver, bl.a senast till Fillippinerna.

Han dog som sagt idag i en tragisk bilolycka tillsammans med sin vän och kollega Roger Rodas, och efterlämnade fru och en 15-årig dotter.

En Facebook-grupp vid namn LacedUp startade en kampanj där de trycker upp dekaler med texten #REMEMBERTHEBUSTER och säljer denna och all vinst går till Pauls välgörenhetsorganisation. Den gär FB-gruppen har samlat in 10,000 dollar bara idag. Jag räknar inte med riktigt så stor vinst, men alla bidrag är bra bidrag. Når man tillräckligt många så kan det gå hur som helst.

Jag vet att många inte e jätteförtjusta i de filmerna och tycker att vissa scener är sjukt overkliga m.m. men jag tycker att vi kan bortse från detta idag och hedra en stor man och hans minne, för även om många inte gillar filmerna så e där minst lika många som älskar dom och har blivit inspirerade och kanske lite influerade av dom.

Han gjorde mycket när han levde, jag tycker att vi gott kan hjälpa honom att fortsätta även efter sin död.

Dekalerna kommer se ut ungefär såhär:

http://i57.photobucket.com/albums/g227/Bruno_S/1470409_10151813591989087_759726771_n.jpg

Längden kommer väl vara ca 30 cm. Pris vet jag inte än, ska ta tag i det imorgon, men det beror på vad det kostar att trycka dom. Dock så betyder det ju inte att man måste betala just det, där ska ju helst bli nån krona mer så att där e nåt att donera. Kommer att erbjudas i svart eller vitt

Frågor och beställningar kan man ta antingen här via pm, eller på mailen: brunositum@hotmail.se

tackar!

Ford Edge "Sport" (2018)
exoop
2 december 2013 · 469 Inlägg
"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
Bruno_S
4 december 2013 · 253 Inlägg

??

Ford Edge "Sport" (2018)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang