Det bör du göra, har för mig att kompisen höll sin på 0,9 men då var hans kammar slut som vanligt det var den äldre a4 typ passat 3b vet inte vilken årsmodell det gäller på den du undrar över Eller är det en "gamla" 2,5l dieseln så kan den nog gå ännu billigare, är ju inte den driftsäkraste maskinen som byggts
Jag syftar på den 2,5 V6 tdi som sitter i Audi och VW runt 00. Jag kör en Passat 1,9tdi 4motion idag, men jag börjar bli redigt less på veven i mitten så kollar på alternativ. 1,9tdi 4wd och automat verkar inte finnas, inte på modellerna runt 00.
Strax under litern kan jag ta, men vill inte trampa över nu när jag vant mig att ligga på rätt sida
Tror förbrukninen är minsta problemet på dom Vanligt med rasade dieselpumpar, nedslitna kammar, oljelekage och tyvärr är ju den automatlådan lika bra kolla väldigt noga att den driver direkt bakåt även vid lite motlut. Backen brukar ge upp först
Ja, jag har hört mycket illa om den motorn. Rasade pumpar och oljeläckage känns inte helt unikt för just den motorn kan jag tycka
Jag behöver en bil som jag kan köra bös i och som inte är så kinkig på dieselkvaliten, det är därför jag tittar på så pass gamla bilar. Du kanske vet någon lämplig fyrhjulsdriven märsk som är bättre?