6166
Sök

Körkort Avbetalning Wasakredit

60 Inlägg
9 januari 2014
Trådstartare
Tjena ska ta körkortet så tänkte att detta är väl sidan jag skall fråga på.
Jag är 18 år och är student och har CSN Bidraget. (1050KR)
Och jag hade tänkt att ta en Intensivkurs på Avbetalning.
Blir det några Svårigheter? Det är Wasa Kredit. Visst har dom inga krav? bara att man har inte
Har några betalningsanmärkningar och liknande? Jag har ju ett abonnemang på mig också på drygt 169 kronor
Så Jag tänker själv att det inte ska vara några problem att ta körkortet så där.
Vad tror ni?

KHRacing
9 januari 2014
Varför inte kontakta dem o fråga.?

för om två personer oberoende av varandra med exakt samma boendeförhållande + inkomst ringer & frågar så får de olika svar.

* Voff voff *
11 261 Inlägg
9 januari 2014
Linuspw skrev:
Tjena ska ta körkortet så tänkte att detta är väl sidan jag skall fråga på.
Jag är 18 år och är student och har CSN Bidraget. (1050KR)
Och jag hade tänkt att ta en Intensivkurs på Avbetalning.
Blir det några Svårigheter? Det är Wasa Kredit. Visst har dom inga krav? bara att man har inte
Har några betalningsanmärkningar och liknande? Jag har ju ett abonnemang på mig också på drygt 169 kronor
Så Jag tänker själv att det inte ska vara några problem att ta körkortet så där.
Vad tror ni?

Utan att veta så misstänker jag starkt att dom nog har krav på inkomst. Hur ska dom annars veta att dom får tillbaka sina pengar...?

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
2 390 Inlägg
9 januari 2014
Finns ju många som tagit avbetalningar utan att ens ha en riktigt inkomst. Och du kommer säkert få ta en avbetalning där, men räntan kommer säkert bli något dyrare.
Senast redigerat av _Performance_ (9 januari 2014)

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658

Rejsa ?
2 959 Inlägg
9 januari 2014
Jobbar men dom på jobbet och minns jag inte fel så är det en minsta årsinkomst på 110 tkr innan skatt som en grundregel.
Sen ska man vara 20 år minst med.

Autotech

273 Inlägg
9 januari 2014
Finns studentkrediter hos vissa, men det finns krav där också. De som lånar ut pengar utan krav är i regel "banker" som tar ut sjuka räntor osv.

Sök